No ajattele ny millaset yleisömäärät se keräis F1- lähetyksiä kattoon jos Anette hilluis bikineissä ruudussa? (Saattas tosin suurimman osan naiskatsojista karkottaa, mutta so what)En tiedä tarviiko kenenkään heilua uikkareissa. Tai ehkä kuskien
Ehkäpä tasapainoksi voisi olla uus nuorehko miespuolinen toimittaja siinä vierellä, hyvin treenattu totta kai. Jokaiselle jotakinNo ajattele ny millaset yleisömäärät se keräis F1- lähetyksiä kattoon jos Anette hilluis bikineissä ruudussa? (Saattas tosin suurimman osan naiskatsojista karkottaa, mutta so what)
Myönnä pois, et kyllä mieluummin Latva-Piikkilää kattelee ruudussa ku Timppaa ja Mustakiikaria. :alppu:
Nürburgringillä pitäis kiertää kerran Nordschleife. Se olis ihan hienoa.Pakollinen kisan aikana kierrettävä lisälenkki, kuten rallicrossissa.
Monacossa vois olla paikallaan.
Toi ois meinaa tosi hieno jutska ja hokessa vanha hokke mutta ei oo enää sitä ja monzas ovaali. Spassa se vanha spa mut ei kait radalt pääse sinneNürburgringillä pitäis kiertää kerran Nordschleife. Se olis ihan hienoa.
Pääsee. Uusi ratahan on pätkäisty siitä vanhasta (ja lisätty yhdistävä osuus). Kemmelin suora jatkuu yleisenä tienä ja paluu nykyradalle tapahtuu Stavelotin jälkeen. Rata palveli kisojen ulkopuolella yleisinä teinä vielä lyhentämisen jälkeenkin, mutta myöhemmin suljettiin kokonaan liikenteeltä.Spassa se vanha spa mut ei kait radalt pääse sinne
Kiitos vaivan näöstä:thumbup:Pääsee. Uusi ratahan on pätkäisty siitä vanhasta (ja lisätty yhdistävä osuus). Kemmelin suora jatkuu yleisenä tienä ja paluu nykyradalle tapahtuu Stavelotin jälkeen. Rata palveli kisojen ulkopuolella yleisinä teinä vielä lyhentämisen jälkeenkin, mutta myöhemmin suljettiin kokonaan liikenteeltä.
Google Mapsistä:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=50.430652,5.968966&spn=0.016047,0.04549&t=k&z=15
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi haluaisit palata autoihin joilla oli kertakaikkisen täysin mahdotonta ohittaa edellämenijä? Ei sikäli, että helppoa se olisi nykyisilläkään autoilla, mutta sentään mahdollista.Auto:
F1 auto 09 -> F1 auto 08
Itse en loppujen lopuksi ole edes huomannut suurta eroa ohitettavuudessa. Haluaisin kuitenkin nykyisiä autoja edes vähän siedettävämmän näkösiksi, esim. viime vuoden takasiivet toisivat ihmeitä aikaan, kuten kuvat McLarenin taannoisista talvitesteistä osoittaa.Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi haluaisit palata autoihin joilla oli kertakaikkisen täysin mahdotonta ohittaa edellämenijä? Ei sikäli, että helppoa se olisi nykyisilläkään autoilla, mutta sentään mahdollista.
Ihan vain ulkonäoön takia koska, silmä ei vaa totu siihe lapio etusiipee ja lumikola takasiipee. Ja muutenkin ulkonäöllisesti pidin enemmän noista vanhoista F1:stä. GP2 autohan on aika lähelle saman näköinen mitä viime vuoden F-ykkönen.Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi haluaisit palata autoihin joilla oli kertakaikkisen täysin mahdotonta ohittaa edellämenijä? Ei sikäli, että helppoa se olisi nykyisilläkään autoilla, mutta sentään mahdollista.
Ihan vain ulkönäön takia.Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi haluaisit palata autoihin joilla oli kertakaikkisen täysin mahdotonta ohittaa edellämenijä? Ei sikäli, että helppoa se olisi nykyisilläkään autoilla, mutta sentään mahdollista.
Ainakin tämän osalta toiveesi toteutuu. :thumbup:10 tallia -> nykyiset tallit jatkaa ja muutama uusi mukaan
En voinu olla nauramatta tälleBrawnGP -> KiminTiimi