Parempi ja parempi. Kumpikaan ei selviytynyt viimeiseen osioon ja lähtevät joukon perältä, joten vertailu viime kauteen ei kannata.Heikille kerrankin järkevämpi taktiikka. Toivotaan parasta!
Pahoittelen, kun käytin svetisismin tavoin komparatiivia ilman vertailukohtaa. Tarkoitukseni oli sanoa, että "-- järkevämpi kuin Heikillä yleensä (tankki täyteen)". En vertaillut Hamiltoniin.Parempi ja parempi. Kumpikaan ei selviytynyt viimeiseen osioon ja lähtevät joukon perältä, joten vertailu viime kauteen ei kannata.
Ok.Pahoittelen, kun käytin svetisismin tavoin komparatiivia ilman vertailukohtaa. Tarkoitukseni oli sanoa, että "-- järkevämpi kuin Heikillä yleensä (tankki täyteen)". En vertaillut Hamiltoniin.
Alkaa olla jo oikeasti kyseenalaisia nuo Q2:sen tulokset....Olipas Massa surkea aika-ajossa, neljä kiloa Kimiä kevyempi ja jäi taakse.
Jep, Massahan ei tykkää yliohjaavasta autosta, jota se hänen mukaansa isommalla bensalastilla oli, joten sinänsä ihan uskottava selitys. Kimillähän yliohjaavuus ei koskaan ole ollut ongelma pikemminkin päinvastoin.http://www.autosport.com/news/report.php/id/75887
Tuossa saanee jo hiukan maistella Massan selittelyjä.
Kuinkahan paljon Massan ja Kimin painoero oikeasti vaikuttaa nopeuteen?"In Q1 and Q2 it was quite good, with good balance and good grip. And then when I put the fuel in the car I just lost the balance.
Likaiselta puolelta ? Ja Kimpsulle luultavasti heitetään kovemmat pyörät alle joten silläkään saralla tuskin on hyötyä startissa. Tai ainakin luulisi, että kovat laitetaan, kun on Ferrarilla vissiin kovemmat toiminut hyvin. Kimin startti tulee olemaan hyvä jos saa pidettyä Massan takanaan.Trullista ohi startissa ja mahikset vaikka mihin