Täh, eikö tämäkään enää kelpaa että on nopeampi toisen "erikoisradalla"? Asiaan! Toiselta foorumilta luin että Brawnilla olisi toinen autoista stoppaamassa kierroksella 17, tästä voisi ehkä jotain vertailuja hakea.Olipa yllättävät aika-ajot! Suurin yllätys ja samalla ilonaihe oli, että Kimi oli Massaa nopeampi, vaikkakin vain sadasosia. :
Ole mies ja myönnä tappio. Kimi oli ja nähtävästi on parempi kuljettaja kuin Massa tällä hetkellä.Varmaan enempi bensaa. Kalsareiden värit tarkastelisin sinuna itse.
Niin että mitä?Kimillä ei ole startit viime aikoina onnistunut sitten yhtään.
Espanja: 16->10Kummalla puolella on se niin sanottu likainen puoli tällä radalla? onko parilliset siellä radan vasemmalla likaisella puolella. Kimillä ei ole startit viime aikoina onnistunut sitten yhtään.
No eipä paljoa lohduta. Massan peseminen huomenna tukkinee muutamia suita.Kimi kuitenkin jälleen paras viime vuoden kärkikavereista...
Jengillä on nähtävästi jäänyt jokin kummallinen levy päälle..:dunno:Niin että mitä?
Massa taisi olla nopsampi..?Kumpi oli nopeampi Q2 Kimi vai Massa? Yleensä ferrarilla nopeampi Q2 saa kevyemmän auton.
JepMassa taisi olla nopsampi..?
Tottakai kelpaa, siitähän minä juuri iloitsen! Tarkoitin vaan, että kerrankin ne sadasosat olivat Kimin hyväksi. Kaikkea hyvää sinulle Odetus!Täh, eikö tämäkään enää kelpaa että on nopeampi toisen "erikoisradalla"?
Hyvä Kimi on siis loogisesti painavampi kuin Massa. Mahtaa närpeeMassa taisi olla nopsampi..?
Viime aikoina? Monaco? Aika monesti siis. Taitaapi olla että parilliset on vähän likaisempia, mutta toivotaan että massa pysyy takana. JA että trulli jää taakse.Kummalla puolella on se niin sanottu likainen puoli tällä radalla? onko parilliset siellä radan vasemmalla likaisella puolella. Kimillä ei ole startit viime aikoina onnistunut sitten yhtään.
Perhana kun meinaa pessimistisyys jo tarttua nettiä pitkinTottakai kelpaa, siitähän minä juuri iloitsen! Tarkoitin vaan, että kerrankin ne sadasosat olivat Kimin hyväksi. Kaikkea hyvää sinulle Odetus!
~ 4-7h. Kun saadaan bensamäärät voidaan alkaa spekuloimaan miten lähdössä käy.Montako tuntia on mennyt aika-ajon jälkeen että ne bensamäärät on ilmoitettu?