STP
Well-known member
- Liittynyt
- 15.1.2011
- Viestit
- 162
Kyllä kyllä, aika erikoisesti ovat tuon kyllä editoineet.Siihen on ensin leikattu iltapäivän aikaisempaa ajoa (Äijälä??) ja sitten sama auto Harjun viimeisessä takavinkkelioikeassa.
Kyllä kyllä, aika erikoisesti ovat tuon kyllä editoineet.Siihen on ensin leikattu iltapäivän aikaisempaa ajoa (Äijälä??) ja sitten sama auto Harjun viimeisessä takavinkkelioikeassa.
Heh, olinkin juuri linkkaamassa tätä tänne mutta tämä olikin jo täällä. Ei mittään, hyvä vaan että on nopeaa toimintaa. :ahem:
Tuohon aikaan Afrikan ralliessa ei ollut varsinaisia pikiksiä ollenkaan vaan kisat ajettiin yleisillä teillä. Siksi autoissa oli nuo valot peilien vieressä että erottaa ne kilpa-autoiksi. Eli ajettiin AT:lta AT:lle muun liikenteen seassa...Aika hurjaa että vetävät ilman kypäriä pikiksiäkin, taisi olla yleistä aiemmin noissa Afrikan kilpailuissa?
Ei se taida silti tehdä hommasta yhtään turvallisempaaTuohon aikaan Afrikan ralliessa ei ollut varsinaisia pikiksiä ollenkaan vaan kisat ajettiin yleisillä teillä. Siksi autoissa oli nuo valot peilien vieressä että erottaa ne kilpa-autoiksi. Eli ajettiin AT:lta AT:lle muun liikenteen seassa...
No niin, otetaas tarkemmin. Vuoden 1988 Safarissa piti olla neljä erikoiskoetta (yht 50km), joista kaksi jouduttiin sateiden takia perumaan. Kisaan siis jäi kaksi (merkityksetöntä) erikoiskoetta, yhteensä 33km.Aika hurjaa että vetävät ilman kypäriä pikiksiäkin, taisi olla yleistä aiemmin noissa Afrikan kilpailuissa?
Suomenkielinen raportti Safari-rallista 1988
Mukana mm. Hannu Mikkola Seppo Harjanteen kanssa Opel Kadettilla ja Juha Kankkunen Toyota Supralla
http://www.youtube.com/watch?v=PDTugmw8YW0
En muista että tuossa olisi kerrottu miten kävi, mutta loppupuolella kuvataan kaikki 15 mukana ollutta autokuntaa eikä Söderlund ole yksi niistäRallybase ei näytä lainkaan tuntevan tätä suomalais-kenialaista Mr. Söderlundia. Mahtoiko tyyppi päästä tavoitteisiinsa?
Ai jukra, Keep On Rolling I, joka minulta tuhoutui tapaturmaisesti 90-luvulla. Lainassa ollessa oli menny kasetit sekasin ja takasin tullessa oli jäljellä Kauniita ja rohkeita. Jostain ihan 90-luvun alusta on tämä viideo, sen verran pienenä tätä on katottu.Youtube-käyttäjä Laakerii on myös ladannut vanhan Keep on Rolling -videon http://www.youtube.com/watch?v=RCcKnFvnYIk , jossa on sattumanvaraisesti sekaisin rallia ja rataa, ulosajoja ja ihan tavallisia ajopätkiä, ilmeisesti useampien vuosien ajalta, koska mukana näkyy 1990-luvun a-ryhmäläisiä mutta myös b-ryhmän autoja.
Jos alkaa liikaa ahdistaan viikon aikana, niin rautakaupasta saa köyttäHitto ku joutuu oottamaan viikon et pääsee kaapelin päähän!!!!!!!!!! doubtful
Sellanen vähän pimentoon jääny pätkä kun Ruuhimäki..Tossa Keep on rolling- videolla Henkka Toivonen hyppää "kolmeseiskalla" 2:50 kohdalla. Missäs toi hyppy on?
Saattoi muuten olla minunkin eka kaato-kasetti aikanaan... Parastahan tuossa on tuo Saksalaisista käsityö/kulttuuri-elokuvista tuttu musiikki...Youtube-käyttäjä Laakerii on myös ladannut vanhan Keep on Rolling -videon...