FIA lähtee oikeuteen Ferraria vastaan
jep, ja mitä pidemmälle venytetään sitä todennäkösempää sen kahtia jakautumisen kanssa on...Joo, toi oikeudella uhkaaminen on tässä viimemetreillä erittäin hyvä keino koittaa saada sopua aikaan. Eli sitä ei sitten kait tulla edes yrittämään.
Kyl vois Eccelstonekin vastuunsa kantaa tässä jupakassa...ihan yhtä syyllinen on tähän kuin Max:kin:ahem:ja lisää painetta Maxille![]()
Päivitäppäs tietojasi. Ilmor Engineeringillä ei ole mitään sidoksia Mercedekseen.Pari huonoa pointtia:
Ilmor = Mercedes, tuskin tekevät mitään FOTA:n sarjan ulkopuolelle, ainakaan halvalla.
Judd = täysi kysymysmerkki, aloittaisivat suunnittelun tyhjästä jotenka kilpailukykykin kyseenalainen
Cosworth = ainoa järkevä ehdokas, suht tuore konekin löytyy
Mugen, sama tilanne kuin Ilmorilla, omistaja vain on Honda, ja jos ei Honda antanut Mugenin toimittaa ex-Honda koneita Brawnille, niin miksikäs sitten muille tiimeille?
Mecachrome = taisi olla pikemminkin Flavion firma joka sittemmin tais siirtyä Renaultille? jälleen kerran, toimintaedellytykset aika vähissä kun omistuspohja makaa FOTA:n puolella ja pohja moottorillekin olis aika kyseenalainen...
Eli kyllä jos tuo jakautuminen menee läpi niin F1 on ensi vuonna yksityyppiluokka moottorin osalta aika pitkälle...
Hetki sitten Mosley vielä toisteli ettei F1 tarvitse Ferraria.
Kuulostaa siltä että pärähti paskat housuun. Kuvittelivat, että toi Ferrari on heidän valttikortti ja sopparit pitää sen loppupeleissä ruodussa ja sitä kautta muutkin taipuisi. Kuvittelivat Ferrarin bluffaavan.
juu olet oikeassa ilmorin ja mugenin suhteen.Päivitäppäs tietojasi. Ilmor Engineeringillä ei ole mitään sidoksia Mercedekseen.
Honda ei kuulu FOTAAN, eikä se omista prosenttiakaan Mugenista.
Ja siis eiväthän edellä mainitut todellakaan ole ainoita firmoja jotka pystyvät halutessaan asiakasmoottoreita toimittamaan.
EDIT: eikä Mecachromekaan ole Flavion yritys.![]()
ja hommat senkun venyy:
Eihän ketään voi pakottaa sopimusta noudattamaan, mutta vahingonkorvauksia voi joutua maksamaan. Tosin voi olla aika vaikeata osoittaa FIA:lle Ferrarin poissaolosta aiheutuvia vahinkoja.Kuulostaa siltä että pärähti paskat housuun. Kuvittelivat, että toi Ferrari on heidän valttikortti ja sopparit pitää sen loppupeleissä ruodussa ja sitä kautta muutkin taipuisi. Kuvittelivat Ferrarin bluffaavan.
Kuvittelut alkaa pikku hiljaa olla ohi.
Mecachrome kokoaa edelleen Renaultin F1-koneet. Ja siinä sivussa kaikki GP2-koneet.mecachrome ei ole flavion yritys, mutta en kyllä tiedä onko niillä tällä hetkellä mitään valmiuksia F1-moottorin tekoon & myyntiin...
eli siis meni kuten ajattelin, Flavio myi Mecachromen aikanaan Rellulle johon se edelleen on kytköksissä?Mecachrome kokoaa edelleen Renaultin F1-koneet. Ja siinä sivussa kaikki GP2-koneet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mecachrome
no voi paska, olis nyt tullut jo päätepiste tälle touhulle suuntaan tai toiseen, tuo on ihan paskaa venytystä taas :jaska:ja hommat senkun venyy:
Samassa yhteydessä FIA tiedotti lykkäävänsä ensi kauden osanottajalistan julkistamista. FIA:n oli alun perin tarkoitus julkistaa ensi kauden F1-tallit huomenna.
Supertec != Mecachrome.eli siis meni kuten ajattelin, Flavio myi Mecachromen aikanaan Rellulle johon se edelleen on kytköksissä?
No veikkaampa että tuosta ei ollut hyötyä.No, siinä sivussa tallit saivat pikkuvoiton, sillä nehän toivoivat jatkoaikaa deadlinelle ja näin saivat sen.
Joka taas pistäisi moottorisuunnitelmat uusiksi, hyvä säästölinja! :thumbup:FIA voi kompensoida tätä suuremmalla moottoritilavuudella.