1. Spa - Todellinen kuskin rata, jossa on ohituspaikkoja, korkeuseroja ja upeita mutkia. F1-kisakalenterin ehdoton kuningas.
2. Monza - Klassikko isolla K:lla.
3. Albert Park - Ainutlaatuinen puistorata, jossa myös nähdään paljon tapahtumarikkaita kisoja.
4. Singapore - Iltavalaistus tekee tästä radasta ja kisasta näyttävän.
5. Suzuka - Todellinen kuskin rata.
6. Abu Dhabi - Ennakkotietojen perusteella radan uskaltaa sijoittaa kuudenneksi.
7. Nürburgring - Hieno rata ja pari kohtuullista ohituspaikkaa.
8. Istanbul Park - Plussaa ohituspaikoista, korkeuseroista ja nopeasta kasimutkasta.
9. Interlagos - Yksi ohitusrikkaimmista radoista.
10. Kuala Lumpur - Muutama kohtuullinen ohituspaikka ja korkeuserot tekevät tästä radasta aika kivan.
11. Bahrain - Ohittaminen on verrattain helppoa ja aavikkomaisema luo oman tunnelmansa. Rataprofiili on kuitenkin aika tylsä.
12. Valencia - Pidän katuradoista ja myös Valencian radasta, mutta ohittaminen on viime vuoden perusteella liian vaikeaa.
13. Shanghai - Tilken radoista tylsin, vaikka radalla on muutamia jänniä mutkia.
14. Monaco - Glamouria on riittämiin, mutta mistä taiottaisiin ohituksia?
15. Silverstone - Ajoa on näyttävää katsoa, mutta radalla on valitettavasti tosi vaikeaa ohittaa.
16. Barcelona - Radalla on kyllä paljon nopeita mutkia, joista kuskit pitävät, mutta penkkiurheilijalle F1-kisat tällä radalla ovat todellisia painajajaisia ja tylsyyden huipentumia.
17. Hungaroring - Mitäänsanomaton rataprofiili ja lähes mahdotonta ohittaa. Mitä tällaisella radalla tekee F1:ssä?