Tää on pyörinyt mulle suosituksissa jo kauan, pitäis joskus ehtiä tsiigailla. Ei ehkä kuvamateriaaliltaan ainutlaatuinen, mutta haastattelut ja kommentit kiinnostaa
Eikös tuo Blockin temppu-Fisu ole Ruotsalaisen Olsbergs-pajan rakentama. Eli vastaavalla autolla ajetaan rallicrossia supercarseissa. Noissa vehkeissä vaan on munaa.Ihan jees meinikiä tuolla Blokilla. Harmi vain että oikeessa, sääntöjen pykälät täyttävässä, WRC Fiestassa ei riitä potkua noihin temppuihin. Ja taitaa olla tuota Gymkhana Fiestaa myös oleellisesti kevennetty vs. WRC-tankit. :doubtful:
Tuo Blockin Fiesta on ehta M-Sport WRC, moottori on vaan Focuksesta, eli kakslitranen pannu. Ja tuossa touhussa ilman kuristimia luultavasti, korjatkaa jos olen väärässä:ahem:Eikös tuo Blockin temppu-Fisu ole Ruotsalaisen Olsbergs-pajan rakentama. Eli vastaavalla autolla ajetaan rallicrossia supercarseissa. Noissa vehkeissä vaan on munaa.
Empäs huomannutkaan, että Blockilla on kalusto vaihtunut. Tuossa uusimmassa tosiaan onkin M-sport Fiesta. :ahem:Tuo Blockin Fiesta on ehta M-Sport WRC, moottori on vaan Focuksesta, eli kakslitranen pannu. Ja tuossa touhussa ilman kuristimia luultavasti, korjatkaa jos olen väärässä:ahem:
Onko totta, että tosiaan ihan M-Sportilta saatu WRC-Fiesta, johon pannu vaihettu eikä ns. kotopajalla koottu? Nimittäin sillä pelkän pannun vaihdolla pitää tehdä jo aika paljon muitakin muutoksia, mikä lie perä esim. laitettu. Ja sanoisin, että M-Sportin Fiesta WRC olisi kestänyt nuo hypyt hieman paremmin, kun tuo videolla esiintyvä matolaatikko.Tuo Blockin Fiesta on ehta M-Sport WRC, moottori on vaan Focuksesta, eli kakslitranen pannu. Ja tuossa touhussa ilman kuristimia luultavasti, korjatkaa jos olen väärässä:ahem:
Kyllä se M-Sportin WRC on. Auto oli käytössä jo viime vuonna. Tossa artikkelissa ehkä parhaiten selitetty asiaaOnko totta, että tosiaan ihan M-Sportilta saatu WRC-Fiesta, johon pannu vaihettu eikä ns. kotopajalla koottu? Nimittäin sillä pelkän pannun vaihdolla pitää tehdä jo aika paljon muitakin muutoksia, mikä lie perä esim. laitettu. Ja sanoisin, että M-Sportin Fiesta WRC olisi kestänyt nuo hypyt hieman paremmin, kun tuo videolla esiintyvä matolaatikko.
Tosin, jos kyseessä olisi ollut normi rallicross-peli, niin matka ei olisi jatkunut mihinkään ensimmäisen hypyn jälkeen... :edit:
Eipä näköjään muidenkaan ruotsalaisten kommentteja ole suomenneltu. Fiorion kommentteihin on saatu sentään tekstitys, joka tosin tulee myöhässä.-85 vuoden suurajoja sen miljoonannen kerran, mutta tällä kertaa ainakin itselle ennen näkemättömiä haastatteluita toiselta ajopäivältä (toivottavasti ei ole linkitetty viellä):
http://www.youtube.com/watch?v=Zxy_-U2flIk&feature=related
Liekkö -80 luvulla kaikki suomalaiset osanneet ruotsia, kun eivät ole viitsineet suomentaa Stigin haastattelua?
Paha kun samasta materiaalista on niin paljon erilaisia koosteita. Seassa saattaa olla haastatteluita tai pätkiä joita ei ole ennen nähnyt. Sitä luulee että on nähnyt jo kaiken eikä viitsi katsoa.Luulisin, että tuo lähetys on tehty melko nopealla aikataululla, minkä vuoksi osa tekstityksistä puuttuu. Nämähän Laakerii latasi YouTubeensa jo viime kesänä, mutta kyllä tätä matskua kelpaa linkitellä useampaankin kertaan. Vuoden 85 Yle-lähetyksiä puuttuu silti vielä jonkun verran, jos niitä nyt enempää on ollutkaan?