Barrichello oli niin selkeä kakkoskuski kuin olla voi. Jos hänellä oli uudet koepalat autossa niin hän testasi niitä Schumia varten. Yksi kundi Brasiliasta on meilannut brassi-haastatteluja Barrichellon kanssa ja ne ovat karua luettavaa. Etenkin ne uhkaukset jotka Todt hänelle antoi vuonna 2002 ellei hän anna tilaa Schumille. Rubens sanoi että jos hänellä olisi ollut puhelin autossa hän olisi soittanut isälleen välittömästi. Eikä Todt uhannut sopimuksen purkamisella, kyseessä oli paljon vakavampi asia joka Rubensin mukaan koski hänen elämäänsä.Eikös Barrichellolla ollut aikoinaan joitakin kertoja myös uudet koepalat autossaan? En muista, että oltais puhuttu Ferrarin suosivan Barrichelloa
Uskoisin että ne istuivat varikkomuurilla monitoreiden edessäTallipäällikkö ja pääinsinööri näyttäis puuttuvan.
Hyvin tajuttu.Uskoisin että ne istuivat varikkomuurilla monitoreiden edessä
Kieltämättä Ferrari (Alonso) ja Red Bull näyttävät yleisesti ottaen aika-ajoissa vahvimmilta. Romainilla on kuitenkin kaksi kolmatta lähtöruutua ja jos aika-ajo oikein onnistuu (ja edellämainituilla ei ihan), niin onhan se mahdollista.Romainin paalulle ajaminen ei tunnu tällä hetkellä kovinkaan todennäköiseltä skenaariolta. Ja kai siitä ruudusta nyt muutama muukin kuski pystyy voittoon ajamaan, jos alla on toimiva auto ja startti onnistuu..
Samaa pashaa tääkin jauhaa kun WS.Oikeasti? Yksi kisaviikonloppu ja puolettoista harkat, joihin molempiin sattui sekä epävakaa sää että kuskin rikkoma auto. Ei näiden perusteella voi päätellä mitään.
Bobakin puolesta en voi puhua, mutta ainakin "WS" lähestyy asiaa kahden perusperiaatteen kautta:Samaa pashaa tääkin jauhaa kun WS.
Eikös tämän lausunnon ole vuoden aikana ehtinyt toistamaan aika monikin kuski?Kyllä Button tietää ja se sentään on kuski toisin kun sä.:tongue:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/07/1587196/button-huolestui-raikkosen-vauhdista
Erikoista että palattu noinkin kauas säädöissä, ilmeisesti tuolla käytetään vähän vastaavia säätöjä ja nämä nykyiset kimille toimivat säädöt ei sovi ollenkaan romainille.Turun Sanomat sanoi:Grosjeanin itseluottamus oli koetuksella Saksan GP-kisan jälkeen. Vielä perjantaina mies oli pitopuolella hukassa, ja käytti harjoitusajan paljolti auton analysointiin kilpainsinöörinsä kanssa.
– Palasimme lopulta Barcelonan aikaisiin säätöihin ja sieltä se pito taas löytyi. Saksan katastrofin jälkeen en tiennyt, mitä tehdä, eikä tämäkään viikonloppu alkanut hyvin.
– Teimme kovasti töitä ja yhtäkkiä aika-ajon päätösvaiheessa tuntui hyvältä, kun vielä jakso alku oli ollut painajaismainen. Löysimme vauhdin ja paransimme autoa, kun ymmärsimme, missä vika oli.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/372857/Raikkonen+yha+pokaaliasemissa
Se hyvä puoli tuossa oli, että Alonso oli yhtenä kärsijänä. Näinniinkuin MM-tilannetta silmälläpitäen.Hyvinhän se taas ajo.. jälleen kerran
Mitä sitä enää, johan luulis tän päiväsen jälkeen tietävänJos Grossu saa kisapenaltin, niin kukahan tulisi korvaamaan? Kyllä se ainakin ansaitsisi pienen mietintätauon, harjoitelkoot vaikka jollain simulla mitä käy kun noin tekee startissa.
d'Ambrosio on virallinen varakuljettaja, mutta Williams varmasti lainaisi mielellään Bottasta pientä korvausta vastaan.Jos Grossu saa kisapenaltin, niin kukahan tulisi korvaamaan? Kyllä se ainakin ansaitsisi pienen mietintätauon, harjoitelkoot vaikka jollain simulla mitä käy kun noin tekee startissa.