Tässä viestissä ei ole juuri mitään asiaa, joten ei tarvi vaivautua lukemaan.
Heikin tilanne on sen verran tiukka tallipaikkoja hakiessa että pitää kisailla jämäsijoistakin kynsin hampain, mun mielestä ok.
Se, että tekee jotain tollasta joka joidenkin mielestä (en ite ota kantaa) oli väärin kyseenalaistaa teon oikeellisuuden. Heikki voi olla myös tuskastunut tilanteeseen ajella kympin paikkeilla joten pikku kolari joka pilaa kisan saattaa olla sopiva selitys lopputulokseen. Jääpähän vähän jossiteltavaa katos siihen että oisko vauhtia ollu vai ei.
Ensimmäisen stintin vauhti oli kuitenkin kuraa. On itselleni myös täysin selvää, että ongelmia on niin ettei nykyinen vauhti kuvasta Heikin vauhtia, mutta niistä ongelmista (joita on "loputtomiin") ei jaksa itse enää jutella, ei jaksais kuullakaan niistä enää.
Fisichellan vauhti Force Indialla oli hyvää ennenkuin siirtyi Ferrarille, siellä vauhti on paskaa. Onko ongelma uudessa autossa, epäsopivuudessa vai missä? Selvää on kuitenkin, että auton sopivuus kuskille merkitsee nykyään aivan liikaa. Sen merkitys Heikkiin tulee selväksi varmaan vasta sitten, kun Heikki siirtyy johonkin toiseen talliin / uuteen autoon, jossa tätä ongelmaa ei ole. Silloin voi vähän vertailla vauhtia ja todeta ettei siellä Larenilla tahtonu homma toimia.
Tämä ei toki edelleenkään tarkoita sitä, että Japanin kolari oli oikeutettu. Itselleni tulee kuitenkin mieleen ajatus siitä, että kuinkahan monessa pikku kolarissa Sutil on ollut mukana tällä kaudella? Kuinka monesti Sutil on ollut se joka on yrittänyt ohitusta? Aika ikävää että noin yritteliäs kuski saa aina pataan, oli ohitettava kuka tahansa. Onko se nyt sitten ohitettavan vai ohittajan vika?