Noo mitä pienistä. Pääasia, että vauhtia on - suunta on vaan tollanen pikkudetaili.vauhtia on joskus löytynyt sateellakin, todellinen ongelma on ollut radalla pysyminen.
Muistetaan Fisichellan voitto 2003 vai 2004 Brasiliassa eli kaikki on mahdollista..Kisassa voi käydä vielä miten vain. Samanlainen keli ja Vettelille sadekelin säädöt, se vie kyl pisteitä.
Tätä samaa ajattelin, että nämä suosikit taktikoivat enemmän kisaa ajatellen ja tulokkaat saattoivat optimoida säätönsä juuri tälle kelille ja ottaa riskiä.Voipi olla että monella on kuivan kelin säädöt
Elviksen isi kuvissa.
Olisi luullut, että heillä on oleellisen tärkeää uutisoida, että McLaren oli kuivemman kelin säädöillä. :alppu:BBC:n mukaan RB and Brawn kuivan kelin säädöillä, Williams sadekelin.
Etusiipeä saa, kunhan ei vaihda siihen osia. Kulmia saa siis muuttaa. Takasiipeä ei saa muuttaa.Red Bull vissiinkin sääti autonsa kuivaa varten. Säätöjähän ei saa aikaiksen jälkeen enää muuttaa kisaan oli keli huomenna millanen tahansa.
Eikös autot viedä parc fermélle vasta Q3:n jälkeen? Itse olen ainakin luullut, että säätöjä saa muuttaa aina viimeisen osion loppuun asti.Tätä samaa ajattelin, että nämä suosikit taktikoivat enemmän kisaa ajatellen ja tulokkaat saattoivat optimoida säätönsä juuri tälle kelille ja ottaa riskiä.
Tuntus että ne kampperit ja etusiiven sääjöt pystys säätään kymmenessä minuutissa. Eli vasta Q3:seen säätäis auton kisasäätöön.Tätä samaa ajattelin, että nämä suosikit taktikoivat enemmän kisaa ajatellen ja tulokkaat saattoivat optimoida säätönsä juuri tälle kelille ja ottaa riskiä.