WebSlave
Trackman
MM:stä taisteleva britti on kyllä Brawnilla ja pahin kilpailija on RB (kuski tai talliOlisi luullut, että heillä on oleellisen tärkeää uutisoida, että McLaren oli kuivemman kelin säädöillä. :alppu:
MM:stä taisteleva britti on kyllä Brawnilla ja pahin kilpailija on RB (kuski tai talliOlisi luullut, että heillä on oleellisen tärkeää uutisoida, että McLaren oli kuivemman kelin säädöillä. :alppu:
Kuin myös surkea tallikaveri. Puoli sekuntia nopeammalla ajallaAlonsolle plussa. Lähtöruudukun huonoimmalla autolla selviytyi jatkoon :thumbup:
Koska autoa ei saa säätää aika-ajon jälkeen, eikä sessioiden välissä ehdi muuttaa maavaraa, siipiä, jousitusta ja välityksiä, kuten sadesäädöt oikeasti vaatisivat.Kertokaapas miksi Q1:ssä ajettaisiin kuivankelin säädöillä? Keksikää vaan tekosyitä![]()
Kysy Mclarenilta. Hamilton livetimingin mukaan kuulemma vahvistanut että kuivan kelin säädöillä ovat.Kertokaapas miksi Q1:ssä ajettaisiin kuivankelin säädöillä? Keksikää vaan tekosyitä![]()
Käsittääkseni saa, mutta luulen, että kuivan kelin säädöissä ja märän kelin säädöissä on niin suuri ero, ettei niitä ehdi vaihtaa aika-ajojen kestäessä.Eikös autot viedä parc fermélle vasta Q3:n jälkeen? Itse olen ainakin luullut, että säätöjä saa muuttaa aina viimeisen osion loppuun asti.
Kuin myös surkea tallikaveri. Puoli sekuntia nopeammalla ajalla![]()
Nyt varmaan grosjeanille tulee jotain teknisiä ongelmia.Kuin myös surkea tallikaveri. Puoli sekuntia nopeammalla ajalla![]()
Grosjean ei saa plussaa. Sabotoi Alonson autoa, niin että kierroajat heikkenivät yli 2s. Poor Fernando.Kuin myös surkea tallikaveri. Puoli sekuntia nopeammalla ajalla![]()
Niin no joo. Ei tosin pelkkä etusiiven vääntäminen tee paljoa vaikutusta. Alustan säädöt ainakin eroaa paljon toisistaan.Etusiipeä saa, kunhan ei vaihda siihen osia. Kulmia saa siis muuttaa. Takasiipeä ei saa muuttaa.
Kyllä tuolla näyttää tuota aikaa olevan.Koska autoa ei saa säätää aika-ajon jälkeen, eikä sessioiden välissä ehdi muuttaa maavaraa, siipiä, jousitusta ja välityksiä, kuten sadesäädöt oikeasti vaatisivat.