Veit sanat näppäimistöstäni.Kaikkien aikojen menestynein kuljettaja kiistatta. Sen voi myöntää kun sen näkee suoraan tilastoista. Kaikkien aikojen kuljettaja -kiista on sitten erikseen.
Jos Citikan tuulilasinpyyhkimet pysyvät toimintakunnossa niin homma on selvä. Muuta autosta ei ole tainnut hajota sitten vuoden 2002, tjsp.Jahas, vai että näin mennään sitten englannissa...
Taitaa olla Hirvosen laulut laulettu. Täytyy olla jokaisella pätkällä 4 sekuntia kisan tähän mennessä nopeinta kuskia nopeampi.
Ei riitä kisavauhti Mikolla tuohon.
Onnenkantamoinen siis tarvitaan - Tarkoittaa Lööpin epäonnea. Ei hyvä.
Kävi siis miten kävi, ei taida suuria riemunkiljahduksia aiheuttaa (jollei sitten todella käy niin, että mikko ajaa ajamalla ongelmattomasa Lööpistä ohi)
Voitto sille, jolle voitto kuuluu. Mielellään ilman kenenkään vastoinkäymisiä.
Väitinkö jossain vaiheessa, että tuota väitettä valheelliseksi? Avartaisi vaan huomattavasti tuota Loebin lausahdusta, jos tietäisi missä yhteydessä hän sen sanoi. Nyt tuo lausauhus on tulkittavissa aivan kuten jokainen itse haluaa :idea:"Aika kaukaa haettua, että tommonen kommentti tekisi Loebista ylimielisen ja antaisi motiivin. Vai ajaako Loeb rallia mm-tasolla vain sen takia, koska hänen mielestään siellä on liikaa suomalaisia kuskeja?? Väitteessäsi ei ole mitään logiikkaa. Ja olisi mielenkiintoista kuulla missä yhteydessä Loeb on tämän todennut. Sillä sehän on fakta, että markkinatalouden kannalta se ei ole hyvä, jos kuskeja tulee ainoastaan yhdestä maasta, ja vielä sellaisesta, jossa markkinat ovat suhteellisen pienet."
En muista missa "yhteydessa" luin Loebin lausuman mutta ei minulla ole mitaan syyta valehdella. Ystavallisesti selittanet miksi rohkenet epailla sanojani. Tyypillinen suomalainen besserwisser?
Mielenkiintoista etta otat esiin markkinatalouden rallikeskustelussa. Nain sinulle sopineekin hyvin etta vain britit, ranskikset ja muiden suurten markkina-alueiden kuskit voittaisivat mestaruuksia niinkuin nyt voi olla tapahtumassa.
Samaa mieltä. Nythän sarjassa on useamman vuoden ajanut vain kaksi tallia (olkoonkin, että huipulta tippunut Subaru oli myös messissä) ja kuskipuolelta juuri ennen Loebin mestaruutta lopettivat McRae, Mäkinen ja Burns. Myöhemmin sitten Sainz ja lopulta Grönholm. Omissa papereissani ranskalainen ei kyllä mahdu suurimpien legendojen rinnalle. On ajanut koko uransa samalla automerkillä, kun taas esim. McRae ja Sainz olivat tallikavereinakin kolmessa eri lafkassa.Tuon kaikkien aikojen kuski -nimitys on kyllä melko mielenkiintoinen... Tämän aikakauden paras kuski hän kyllä on, mutta kyllä tämä aikakausi on kaukana rallin kulta-ajoista jolloin kuskilta vaadittiin muutakin kuin hyviä pr-taitoja ja varman päälle ajamista.
Juuri näin. Kaikin puolin sympaattinen ja esimerkillinen kaveri edustamaan rallia ja sen kovinta huippua.Minun kirjoissani Loeb on ollut kova patu siitä saakka kun esiin tuli, ja mukava heppu, vaikka onkin tukka sekaisin ja parransänki kuin rantarosvolla!
Kuten sanoin, Mikolta puuttuu ajosta se viimeinen särmä, "perkele", jota tarvitaan juuri tällaisissa kaksinkamppailutilanteissa. Tommi Mäkinen oli ehkä viimeinen jolla tätä särmää varsinaisesti oli.Mikko alkaa olee se ikuinen kakkonen.
Kyllä se vähän näin on.Kuten sanoin, Mikolta puuttuu ajosta se viimeinen särmä, "perkele", jota tarvitaan juuri tällaisissa kaksinkamppailutilanteissa. Tommi Mäkinen oli ehkä viimeinen jolla tätä särmää varsinaisesti oli.
Tai sitten vain yksinkertaisesti sitä että luotto autoon ja auton toimivuus olisi ollut 100%...Kyllä se vähän näin on.
Mikko on hemmetin nopea ja ennenkaikkea tajuttoman varma, mutta yleensä se viimeisin pieni puristus jää uupumaan. Jyväskylässä sitä nähtiin, mutta nyt olisi tarvittu jonkinverran hullua kusipäisyyttä tuohon ajoon, jotta Loeb olisi voitettu.
Tai sitten vain yksinkertaisesti sitä että Loeb on pikkusen nopeempi.Tai sitten vain yksinkertaisesti sitä että luotto autoon ja auton toimivuus olisi ollut 100%...
Tai sitten vain yksinkertaisesti sitä että Loeb on pikkusen nopeempi.