Pitkä liuta, aina Villeneuvesta Satoon.. Mutta jos ei-saksalaisen ottavat toiseen autoon, niin eiköhän se Kimi liene ainoa todellinen vaihtoehto.Ketäs ei-saksalaiskuskeja siellä nyt on vielä vapaana...
Pitkä liuta, aina Villeneuvesta Satoon.. Mutta jos ei-saksalaisen ottavat toiseen autoon, niin eiköhän se Kimi liene ainoa todellinen vaihtoehto.Ketäs ei-saksalaiskuskeja siellä nyt on vielä vapaana...
Jos vain Kimiä kiinnostaa. Rahasta se ei ainakaan ole kiinni, mutta Kimi ei halua 2009 kautta kokea uusiksi. Vaikka nyt mersulla on raha kehittää niin ei se pelkkä rahakaan aina riitä, toyota,honda yms esimerkkejä...Pitkä liuta, aina Villeneuvesta Satoon.. Mutta jos ei-saksalaisen ottavat toiseen autoon, niin eiköhän se Kimi liene ainoa todellinen vaihtoehto.
Yllätys, joka miellyttää saksalaisia lehden lukijoita? Rosberg + Sutil? Minusta Mersu tarvitsisi voittavan kuskin eikä siinä oikein ole vapaana Räikkösen veroista kuskia...Haug puhui jostain yllätyksestä, kuka sellainen olisi? Heidfeld nyt ei ainakaan olisi mikään yllätysvalinta. Schumi olisi, mutta kun sekin mahdollisuus on jo tavallaan tyrmätty. Schumia, Ferrari-mies henkeen ja vereen, ei tulla näkemään Mersun ratissa. Eipä niitä todellisia yllätys vaihtoehtoja paljo sitten jää jäljelle Kimin lisäksi.
Kuitenkin vetäisevät takataskusta Kobayashin. Kelpais kyllä minulle sekin vaihtoehto.
Ainoat "yllätykset" tässä vaiheessa taitaisivat olla Häkkisen kaivaminen naftaliinista tai Schumin paluu. Ensimmäiseen ei usko edes Marketa ja toinen olisi kyllä melkoinen jymypaukku vaikka silläkin on jo jonkin aikaa spekuloitu.En tiedä kuka enää olisi yllätys. Aika moni nimi on jo istutettu vapaalle paikalle. Ei kai Kubicakaan enää yllätys ole.
Tosin tuskin Haug istuu tietokoneen äärellä tsekkaamassa nettijuoruja kuskeista...
Edit. Niin, tuossahan sanottiin, että valinta miellyttää saksalaisia. Räikkönenhän on tosi suosittu Saksassa. Ainakin suositumpi kuin Heidfeld Amusin äänestyksen mukaan.
Wikipedian mukaan Auto, Motor und Sportin levikki oli vuonna 2008 466.606 kappaletta. Eri asia on, ketkä AMuSin nettisivuilla käyvät äänestämässä. Kyllähän Kimi oli McLaren-vuosina melko suosittu Saksassa.Saksalaisia miellyttävä yllätys on Saksalainen kuski, en tiedä kuinka suuri tämä lehti oli jossa Räikkönen oli suosituin valinta tai kuinka moni kyselyyn vastasi, joten vaikea sanoa Räikän todellisesta suosiosta sielläpäin.
No perskeles, kyllähän minä Auto, Motor und Sportin tiedän. Olisi pitänyt olla taas silmä kädessä kun juttuja lukee. Kyllä varmaankin kyseisen aviisin äänestyksistä voisi jotain päätellä. :alppu:Wikipedian mukaan Auto, Motor und Sportin levikki oli vuonna 2008 466.606 kappaletta. Eri asia on, ketkä AMuSin nettisivuilla käyvät äänestämässä. Kyllähän Kimi oli McLaren-vuosina melko suosittu Saksassa.
Mitä nyt aina välillä käyn saksalaisia nettisivustoja ja niiden kommentteja lukemassa, niin Kimi selkeästi herättää paljon huomiota, ja enemmän kuin useat saksalaiskuskit. Osa on negatiivista ja takertuu siihen "sosiaaliseen kyvyttömyyteen" tai siihen että "Kimiä ei kiinnosta", osa arvostaa korkealle...mutta en yhtään ihmettele että saa tällaisissa kyselyissä paljon ääniä, sehän on tyypillistä sellaisille jotka jakavat vahvasti mielipiteet.Saksalaisia miellyttävä yllätys on Saksalainen kuski, en tiedä kuinka suuri tämä lehti oli jossa Räikkönen oli suosituin valinta tai kuinka moni kyselyyn vastasi, joten vaikea sanoa Räikän todellisesta suosiosta sielläpäin.
Näinhän se on. Jos Mersun tallin omistajat haluaa Kimin, mutta Kimi ei sinne mene ajamaan, homma on varmasti motivaatiosta kiinni. Paikka olis mitä parhain eikä se ainakaan odottamalla parane. Tallikaverinakaan ei olis mitään brittihamiltonia kotitallissaan.Jos ei nyt valitse Mersua rallin sijaan, niin se kertoo mielestäni vain siitä, ettei F1 enää kiinnosta. Koska turha on odottaa tota parempaa tilaisuutta esim. 2011, kuin mikä nyt olis tarjolla.
Siinäpähän sitten saadaan nauraa koko rahan edestä kun suomenkieliset kommentit ovat tasoa "Mina huva kisa tana. Tactics kaiki meni huvi. Auto huva. Kiitos kaikki". Koska sillä kielellä lausuntosi annat minkä maan lisenssillä ajat. Tuskin tuo ruotsiakaan osaa. Eiköhän se Monacon lisenssi ole niin pääsee spiikkaamaan ranskaa, mikä moiselle snobille sopiikin.Se "saksalaisia miellyttävä yllätys", joka ei ole kokosaksalainen onkin Heidfeld-Rosberg, ja Nico vaihtaa lisenssimaansa taas Suomeksi.
Ei taida Monacon lisenssi onnistua kovin helposti, kun Nicolla ei ole Monacon kansalaisuutta.Siinäpähän sitten saadaan nauraa koko rahan edestä kun suomenkieliset kommentit ovat tasoa "Mina huva kisa tana. Tactics kaiki meni huvi. Auto huva. Kiitos kaikki". Koska sillä kielellä lausuntosi annat minkä maan lisenssillä ajat. Tuskin tuo ruotsiakaan osaa. Eiköhän se Monacon lisenssi ole niin pääsee spiikkaamaan ranskaa, mikä moiselle snobille sopiikin.
Ei, vaan "omalla kielellä". Tolkien puhuisi sindaria tai quenyaa.Koska sillä kielellä lausuntosi annat minkä maan lisenssillä ajat.
Jos Managerit vain ovat kylmästi rahan perässä niin löytyyhän tästä vaihtoehtoja. Mikäli huhu siitä, että Kimi saa enemmän rahaa (jopa useita miljoonia) siitä hyvästä, että ei aja F1:ä, pitää paikkansa, niin silloin on ainakin nämä 2 vaihtoehtoa.Ja mitä managerien toimintaan tulee, se ei ole meillä tiedossa. Tottakai managerinkin etu on, että Kimi ajaisi Formuloissa koska provikkaa kertyy enemmän ja asiain hyvä hoito tuo uusi asiakkaita. Mutta managerin etu on myös, että Kimi tekee sitä minkä uskoo ja jaksaa hyvin hoitaa ja mikä pitää hänet terävänä ja siten myös urassa pidempään kiinni.