Varmaan joo kun ei tarvitse roudailla kalustoja ympäri maapalloa jatkuvalla syötöllä... Mitä tulee DTM:ään niin GM:n ja Bemarin soisi tulevan mukaan kapinoihin, mutta sitä tuskin tulee tapahtumaan niin pitkään kun noilla autoilla ei ole yhtään mitään tekemistä minkään tuotantoauton kanssa. Nythän käytännössä nykyiset DTM autot ovat moottoria lukuunottamatta jopa kauempana "vakioautoista" kuin mitä wanha ITC olikaan.BTCC:ssä, STCC:ssä ja DTC:ssä on jos jonkinlaista automerkkiä edustettuna, mutta toisaalta kulutkin ovat toista luokkaa. DTM ja aussien veekasit pärjäävät kahden valmistajan voimalla, mutta mielellään muitakin näkisi.
Giovanardi is said to be looking for other opportunities and could end up racing outside Europe this season.
Jaa, osaako joku sanoa mitä nämä muutokset ovat? En tiedä onko tämä kuva sitten jo tuon muokatun profiilin mukainen (vrt shikaanit, ainakin T9-11)), mutta toisaalta kun raskaasti hengittävän Tompan onboardia viime vuodelta katsoo niin ei ole hirveästi eroja havaittavissa.The 4.5-km racetrack traced out in the hotel district of Agdal, which lies only a few chilometres South of the Medina, Marrakech’s historical centre, has been slightly modified compared to last year. This has made it possible to get the Grade 2 FIA homologation in order to host the FIA Formula 2 Championship that will complete the weekend’s programme.
Ei näemmä jaksa. Miusta tuntuu siltä, että Chevrolet saisi heittää Alainin vaikka johonkin Lacetteista, ja laittaa kolmanteen Cruzeen jonkun muun. Pidän Menua hyvänä tyyppinä, mutta ei hän nyt tod mitään Mullerin ja Huffin kaliiberia ole tässä sarjassa koskaan ollut.Cruzen 1-2-3 kolmoisvoitto ei kuulosta lainkaan epätodennäköiseltä. Siis jos Menu jaksaa yrittää.
No nyt ne Vihreet sytty :thumbup:, Jordi Gene eka mutkassa ulos mutta pääsi jatkamaan matkaa.Marokon miehet ja Carterin hehkuttama rataorganisaatio ei saa valoja pois päältä?
Onneksi syykin tähän on varsin selvä. Ei voi ainakaan rataa syyttää siitä, etteivät MM-sarjan kuljettajat pysty lähdössä ajamaan suoraa tai että kaksi kärkikuljettajaa ei kykene antamaan toisilleen tarpeeksi tilaa... :doubtful:Todella huono maku jää tästä Marokon kisaviikonlopusta. Pelkkää romurallia ja turva-auton perässä ajamista.
Sehän ei ole radan vika, että jokaisesta kolarista pitää radalle kutsua SC, kun yhdenkin auton siivoamisessa kestää noin neljä kierrosta. Jossain Monacossa kestää 30s ja homma jatkuu normaalisti.Onneksi syykin tähän on varsin selvä. Ei voi ainakaan rataa syyttää siitä, etteivät MM-sarjan kuljettajat pysty lähdössä ajamaan suoraa tai että kaksi kärkikuljettajaa ei kykene antamaan toisilleen tarpeeksi tilaa... :doubtful:
Jos unohdetaan se yksi lentävä angolalainen (kuinka onnekas sitä voikaan keskitason suhari olla?) niin kyllä minusta nuo F2-kilpailut osoittivat ettei tämä todellakaan mikään katastrofi ole. D3 on aiemmin suunnitellut ratoja juuri formuloille, joten F2:ssa nähty ajoittain hyväkin kisailu ei sikäli tullut yllätyksenä.Nyt ollaan kyllä ihan eri mieltä, tämä rata oli farssi jo viimevuonna ja se oli sitä nytkin.
Marokkon osakilpailulla ei ollut mitään tekemistä Paun kanssa. Paun järjestelyt ovat olleet viimeiset viisi vuotta FIA:n syynissä, mutta kaupungin hallitus ei ole halunnut panostaa mihinkään. Radalla ei taida vieläkään olla kunnollisia varikkotiloja? Lisäksi se viime vuotinen turva-autosählinki ja kolarifestihan tosiaan olivat todellisen klassikon merkkejä. Se oli katastrofi, tämä ei ollut.Pahkasika sanoi:Jos joku Paun klassikko tiputettiin kalenterista pois tällaisten viritelmien tieltä, niin huh.
Paun rata on historiansa puolesta klassikko, mutta kilparatana ihan yhtä mahdoton kuin Marrakesh. Siellä tosin sentään oli muutakin kuin suoria ja shikaaneja. Jopa korkeuseroja.Jos joku Paun klassikko tiputettiin kalenterista pois tällaisten viritelmien tieltä, niin huh. :nope: