The helicopter shots are amazing, shows how fast those group b cars could go on those twist Corsican roads and also how dangerous they are. The shot of Henri sliding his car around one of the hairpins shows he was totally pushing hard.Tässä on siis peräkkäin kaksi puolen tunnin ohjelmaa ja yksi lyhyempi pätkä Korsikalta 1986, paljon minulle ennen näkemätöntä videomateriaalia.
It caught my eye how physically wrecked all the drivers were at service points...The helicopter shots are amazing, shows how fast those group b cars could go on those twist Corsican roads and also how dangerous they are. The shot of Henri sliding his car around one of the hairpins shows he was totally pushing hard.
Road surface seems to be like in Finland after winter. Not so smooth.The helicopter shots are amazing, shows how fast those group b cars could go on those twist Corsican roads and also how dangerous they are. The shot of Henri sliding his car around one of the hairpins shows he was totally pushing hard.
Se on sellasta, kun koko reitin alkupään pätkille (1-3 ennen taukoa) jätetään yksi ainoa paikka ja pari kohtalaista. Vaan tulipahan sillä tekosyyllä käytyä itsekin Aijalan kaupalla katsomassa. Vastahan siitä kaupan kulmalta on kymmeniä kertoja ajettu kisaa.Välillä tuntuu vähän koomiselta, kun youtube-kuvaajat on kaikki samalla pätkällä, samassa mutkassa, samalla penkalla. Tässä esimerkkinä Renault Meganen kaato Teijo Talot Rallista viime viikolta kuvattuna usealla kameralla.
Eikö voisi vaikka sopia että mene sinä tuolle puolelle niin minä kuvaan tästä kulmasta ja voidaan yhdistää materiaalit? Tai onko kaikkien pakko kuvata edes? Näissäkin videoissa näkyy että yleisön puolella tosi moni istuu penkalla ja katsoo rallia pelkästään linssin ja ruudun läpi. Saako siinä enää mitään irti itse meiningistä?
Toki joutuu sitten kelaamaan ohi ne kohdat missä on sitä suosituinta paikkaa kuvattu.Etsivä löytää toki tuonkin kisan yt-klipeiltä hyviä ja muista poikkeavia paikkavalintoja mm. ek:lta 2 ja 3.
Taitaa haaveeksi valitettavasti jäädä, kun kaikkien pakko saada ne samat kaadot videolle.Toki joutuu sitten kelaamaan ohi ne kohdat missä on sitä suosituinta paikkaa kuvattu.
No, en valita, arvostan tyyppejä jotka jaksaa kuvata ja jakaa melko ammattimaisellakin laadulla. Olis vaan vielä siistimpää jos nää tyypit tekis yhteistyötä :thumbup:
Ei-niin-turvallinen paikanvalinta. Noita pellejä, jotka eivät tajua kuinka kauas ralliauto voi tulla on valitettavasti aina penkalla.https://www.youtube.com/watch?v=1kYTtWGf3H0
Huomaa kesän tulleen kun väkeä alkaa kykkiä enempi penkalla. Herää toki kysymys että onko ulosajot vaan niin rajuja että auto meinaa tulla yleisön sekaan vai onko kyseessä vaan ei-niin-turvallinen paikanvalinta?
Nyt, ihan oikeesti - miten se on sulta pois??? Käytkö livenä itse katsomassa mitään??Löytyy taas samat kaadot usealta eri kuvaajalta jos jaksaa katsella vähän eri kulmista
No, lainaan itseäni ylempää ja jätän aiheen sikseenNyt, ihan oikeesti - miten se on sulta pois??? Käytkö livenä itse katsomassa mitään??
en valita, arvostan tyyppejä jotka jaksaa kuvata ja jakaa melko ammattimaisellakin laadulla. Olis vaan vielä siistimpää jos nää tyypit tekis yhteistyötä :thumbup:
Ei tuossa kakkosen paikassa ollu kyllä yhtään lähelläkään osumia, paitsi se sisäojaan kimmonnut Astra aiheutti liikehdintää. Eikä tainnut olla paikassa myöskään montaa katsojaa, jotka eivät tietäisi mihin auto voi mennä. Tiedon sisäistämisestä en oo aina ihan varma.Ei-niin-turvallinen paikanvalinta. Noita pellejä, jotka eivät tajua kuinka kauas ralliauto voi tulla on valitettavasti aina penkalla.
En itse ollut paikalla, mutta videoiden perusteella nro. 82 Escortin kaato päättyy siihen kohtaan, missä tämä ulkokurvin kaveri seisoi juuri ennen kuin auto tuli. Ei siinä, että osuma olisi ollut lähellä, joskus vain vastaavassa paikassa on useampikin katsoja, ja silloin kaikki eivät välttämättä ehdi alta pois.Ei tuossa kakkosen paikassa ollu kyllä yhtään lähelläkään osumia, paitsi se sisäojaan kimmonnut Astra aiheutti liikehdintää. Eikä tainnut olla paikassa myöskään montaa katsojaa, jotka eivät tietäisi mihin auto voi mennä. Tiedon sisäistämisestä en oo aina ihan varma.