Ghost_Glove
Jääkausi
Kyllä sielä taitaa se sama torvi olla..Tuosta ei kyl näe sitä triplan yläosaa. Oliskohan ne koittanut leventää sitä tyyliin MAC?
Ferrarin diffun ylempi osa taitaa muuten olla kuitenkin se toisteks suurin...?
Kyllä sielä taitaa se sama torvi olla..Tuosta ei kyl näe sitä triplan yläosaa. Oliskohan ne koittanut leventää sitä tyyliin MAC?
Tuossa vähän ylempänä on:FI:n diffusta ei taida olla vielä kunnon kuvaa...
Tämäkin huono, mutta näyttää melko ämyriltä kyllä.
Tuo edellä ajava auto siis...
Ko. kuva ei näy mulla... Mahtaako firman palomuuri blokata osotteen, mutta jos muilla kuva näkyy niin sorppa my bad...Tuossa vähän ylempänä on:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1433779&postcount=90
Juttu näyttää perustuvan tähän Auto Motor und Sportin artikkeliin. Artikkelissa kerrotaan, että FIA olisi tarkentanut diffuusoria koskevia sääntöjään, mutta haluaisi hoitaa asian kaikessa hiljaisuudessa, ilman isompaa kohua. McLaren joutuisi artikkelin mukaan muuttamaan diffuusoriaan ennen Australian osakilpailua, samoin kuin mahdollisesti kolme muutakin tallia.Mikäs se juttu oli että useat tallit joutuvat muuttamaan diffuusoreitaan ensikisaan?
Ei helkkari sentään.Nyt alkaa jo näyttään joltain. :thumbup:
Päästään. :ahem:Ei helkkari sentään.
Toivottavasti noista päästään ensi kaudeksi eroon.
Motorsport totalin mukaan ilmeisesti McLaren, Mercedes and Renault joutuvat tekemään muutoksia diffuusoreihin.Juttu näyttää perustuvan tähän Auto Motor und Sportin artikkeliin. Artikkelissa kerrotaan, että FIA olisi tarkentanut diffuusoria koskevia sääntöjään, mutta haluaisi hoitaa asian kaikessa hiljaisuudessa, ilman isompaa kohua. McLaren joutuisi artikkelin mukaan muuttamaan diffuusoriaan ennen Australian osakilpailua, samoin kuin mahdollisesti kolme muutakin tallia.
Oliko ulospäin muutoksia viimekisassa. En itse ainakaan hokannu. Ajattelin vain että jos joku tarkkasilmäinen olis tuonkin asian katsonut jo. Ei ainakaan vauhtiin vaikuttanu paljoa.Ai Mersukin joutuu tekeen muutoksia?
Mä oon lukenu vain Mäkistä ja Renusta. Niillä ongelmana on vissiin liian iso moottorin käynnistyreiän koko, joka siten toimii ainakin Neweyn mukaan vielä lisädiffuna....
Sääntö kirjaa kohtisuoran 90-asteen "näkymän".No jo on Renun pohja läpeensä mätä...
Eikö muka vielä näy läpi mitään alta katsottuna?
Viime kaudella kait oli vaan kaks kanavaa pohjasta, tossa näyttäs olevan neljä...
Jep niin tekee... Näyttää vaan jo niin seulalta, että mahtaako sekään toteutua. Varsinkaan niin kuin viime vuonna. Sillon oli vaan todellakin aukot pohjassa, siis suhteessa pienet reiät. Noihan on jo leikkaukset, jotka jatkuu melki auton perään asti...Sääntö kirjaa kohtisuoran 90-asteen "näkymän".