Minulle tuli mieleen Formula Nippon. Ja se on hyvä asia :ahem:Tulee ihan jotkut ysäri-indycarit mieleen tuosta värityksestä. Hieno on :thumbup:
Jossain väitettiin viime vuonna, että tuo olisi tapa kiertää nokan paksuudelle annettua minimiä. Tällöin periaate olisi tosiaan sama kuin Neweyn aiemmin suosimilla varjolevyillä.Onko kourun tarkoitus tullut jo esille jossain yhteydessä? Kenties sama tarkoitus on näilläkin, jotka nykyään ovat laittomat?
En ainakaan itse näe järkeä tuollaisessa koverretussa keulassa, että ehkä sitten on kyse jostain sääntökikkailusta.Jossain väitettiin viime vuonna, että tuo olisi tapa kiertää nokan paksuudelle annettua minimiä. Tällöin periaate olisi tosiaan sama kuin Neweyn aiemmin suosimilla varjolevyillä.
Olisiko kyseessä niinkin yksinkertainen asia kuin näkyvyyden parantaminen eteenpäinEn ainakaan itse näe järkeä tuollaisessa koverretussa keulassa, että ehkä sitten on kyse jostain sääntökikkailusta.
En tiedä järjestä, mutta vuoden 1998 Tyrrellissähän tuollainen oli, eikä kyseessä minun ymmärtääkseni ollut sääntökikkailu (tuolloin sen olisi voinut yhtä hyvin toteuttaa varjolevyin). Mihin lie sitten pyrkivätkin, niin tuskin Postlethwaite sitä täysin huvikseenkaan rakensi.En ainakaan itse näe järkeä tuollaisessa koverretussa keulassa, että ehkä sitten on kyse jostain sääntökikkailusta.
Uusi V8. Ei siis se sama jolla Williams ajoi jo 2006 kaudella.Mikäs tuo cossun moottori nyt sitten oin? Onko se vieläjoku vanha v10 vai uus v8? Miettinyt vain ettäkö aika monela tiimillä on se käytössä. Joku voisi valasta
Ahaa.... Noh hyvä homma.. Onneksi nykyäää nuo koneet ei varmaa ole niin ratkasevassa asemassa muutenkaa ko kierrokset rajotettu yms. Ko ajattelee joku williams esim 2000 luvun alussa. Auto on ku mikäki saippuarasia mutta bemarin ylitehokas mylly paikkasi varmaa aika paljon. Ja mielenkiintosta nähdä miten nuo pelkän tietokone suunnittelun autot sitten pelaa ko moottoreissa ei juurikaa eroa ole.Uusi V8. Ei siis se sama jolla Williams ajoi jo 2006 kaudella.
Katso vaikka FirefoxillaOnhan tuo hieno, mutta F1 ei ole kauneus, vaamn nopeuskilpailu. :dunno:
Ääni kuuluu, mutta kuva ei näy: http://www.virginracing.com/cars/#/video :frown:
Minulle tuli jo Ferrarin keulasta mieleen tuo viimeinen Tyrrell...En tiedä järjestä, mutta vuoden 1998 Tyrrellissähän tuollainen oli, eikä kyseessä minun ymmärtääkseni ollut sääntökikkailu (tuolloin sen olisi voinut yhtä hyvin toteuttaa varjolevyin). Mihin lie sitten pyrkivätkin, niin tuskin Postlethwaite sitä täysin huvikseenkaan rakensi.