Jälkiviisautta. Eiköhän USF1 vilpittömästi uskonut projektiinsa valintaprosessin aikoihin. Kuten FIA:kin. Hälytyskellojen kyllä olisi pitänyt soida paljon aikaisemmin.
Nojoo, näinhän se on.
edit. toisaalta, eise mitään jälkiviisautta sinänsä ole että kyllähän FIA:n tyyppisen tahon pitäisi pystyä
tutkimaan halukkaiden taustat niin hyvin ettei tällaisia mokia tule.
Neljästä valitusta tiimistä kahdella on vakavia ongelmia, toisen kohtaloksi osoittautuneita jopa...
Tuommosella business-planilla kun menis Suomessa ensimetriin niin saatettaais (toiv.) nauraa pihalle
Toisaalta, jos Stefan saa kaluston Bahrainiin asti, niin miksei FIA muka voisi heille USF1:n paikkaa myöntää?
Kuitenkin uhoavat että kalusto sinne tuodaan, ja jos moisen toteuttaa niin se itsessään olisi jo kovempi
saavutus kuin mihin USF1 on kyennyt vuoden aikana...
Jos vertailuna katsoo Lotusta joka sai vihreen valon vasta syksyllä, niin ne kerkes sentään testaamaankin autoaan,
USF1:llä ei ole esittää oikeastaan mitään konkreettista...
FIA:lta mielestäni olisi ihan asiallista antaa kieltävä vastaus USF1:lle suoraan koskien vuotta 2011,
koska jos Campos ja Lotuskin ilmestyvät Bahrainiin, niin ei ole oikein tuollasella valmistautumisaikataululla selityksille varaa.
Ja jos ongelmia ilmeni jo Tammikuussa, niin miksei niistä puhuttu FIA:lle jo silloin, eikä nyt kun kontteja pitäis jo pakata?
Jos Stefan pystyy toimivan tiimin toimittamaan Bahrainiin, niin mikseivät olisi ansainneet paikkaa ruudukossa?
Joukko ex-TTE:n väkeä palkkalistoilla, Toyotan auto & kone mukana ja jos tosiaan tiimi siellä paikalla on,
niin onhan se aikamoinen osoitus halusta kilpailla & kyvystä saada asiat toteutettua, toisin kuin mitä USF1 on tehnyt...
Vuodatusta hieman, mutta vituttaa tuo jenkkien touhu