Heh.Moottoripyörän männän korjaaminen sen rikkoutumisen jälkeen on lähes mahdotonta.
Näyttäisivät olevan renkaat kunnossa. Alemman renkaan (kuvassa) oikeanpuolinen kevennys näyttää hieman lyhentyneeltä, mutta saattaa olla näköharhakin?Okei, kertokaa joku miten noi männänrenkaat on rikki.
Ja B, jos ne EIVÄT ole rikki, niin kuin vitussa tollaista jälkeä voi ilmestyä männän kylkeen?
Jooh. Siskon mies veikkasi, että laakerit räjähtänyt joko männän tai kampiakselin päästä.Näyttäisivät olevan renkaat kunnossa. Alemman renkaan (kuvassa) oikeanpuolinen kevennys näyttää hieman lyhentyneeltä, mutta saattaa olla näköharhakin?
Jospa sylinteriin on eksynyt kappale, joka ei sinne kuulu? Jostain...
Ja vaihtaa sinne uudet laakerit.Jooh. Siskon mies veikkasi, että laakerit räjähtänyt joko männän tai kampiakselin päästä.
Tää selittäis sen miksi se ääni paheni koko ajan -> laakerit levis enämpi ja enämpi, kunnes antoivat lopulta kokonaan periksi -> palaset nirhaantuneet männän ja sylinterin väliin.
Toisin sanoen, tarvii avata se kampikammiokin ja putsata sieltä rippeet pois ja tarkistaa kiertokammen kunto. Jne.
32- vai 64-bittiset?Ja vaihtaa sinne uudet laakerit.
64-bittiset tietenkin. Rullaa kato kevyemmin :thumbup:32- vai 64-bittiset?
MIKSI RIKOIT?! :frown:
Näytä liitetiedosto 13062
Tos on sekin kätevä puoli, että hyvällä sommittelulla mäntä lykkii suoraan rektaalin.Näytä liitetiedosto 13062
Helvetti. Sulla on valmis yksipyöränen. Toimii biokaasulla.
Mutteroit perseen kiinni noihin 4:eljään pulttiin ja töräyttelet menemään 3000 rpm.
Ajoeväiksi kananmunaa, hernaria, ruisleipää ja vajaasti käynyttä kiljua.
Tota jos yrität yhtään yxinkertastaa, on asennettava jo suoraveto hanurista takarattaalle.
Rälee!
Se on just jutun ydin. Biokaasupainella eteenpäin.Tos on sekin kätevä puoli, että hyvällä sommittelulla mäntä lykkii suoraan rektaalin.
Jätkä rupee viritteleen pärräänsä perkele! Isompaa konetta vaan vaihtelloo!Siitäpä sitten 70cc kitti