Vämpylä
Well-known member
Fordista ei näemmä saada enempää irti enää. C4 menee menojaan ja ihan ymmärrettävästikin, onhan se uudempi ja varmaan isommalla rahallakin kehitetty.
Edelleen Villagran edellä. Block ja Latvala osoittivat poikamaista hätäilyä, vaikka ovat rallipiireissä lievästi kokeneempia. Ei Kimillä ole hävettävää tämänkään rallin esityksestä.Räikkönen 9min kärkeä jäljessä. "Tuu kotiin sieltä."
Rengas rispaantui/hajosiSS16:lla lienee käynyt Kimille jotain, kun tuli puoli minuuttia hitaammin kuin sama pätkä ensimmäisellä kerralla.
Onhan toi nyt päivän selvää, että Citikka on ihan eri luokan ralliauto tänä vuonna, kuin Ford. Fordillakin on testejä vähän väliä ja varmasti yrittävät löytää vauhtia taval tai toisella, joten kehittämistä tehdään sielläkin taval tai toisel.Niin tuo juttu siitä että näitä nykyisiä autoja ei tänä vuonna enää kehitetä, niin muistanko väärin vai oliko siinä silloin aikanaan sellainen kuvio että tallit sopivat keskenään siitä että tänä vuonna autoja ei enää kehitetä eteenpäin? Jos asia oli vain tällaisen herrasmiessopimuksen varassa niin tietäähän sen että sellainen sopiminen ei tarkoita pashaakaan, kun samaan aikaan käännellään tuloslistoja ylösalaisin kaikenlaisin taktisin juonikuvioin ja etsitään ihan kirjatuistakin säännöistä porsaanreikiä.
Tosin voihan siinä Fordin hiipumisessa olla kyse myös siitä että he ovat menneet metsään auton säätöpuolella, sen sijaan että Citikka olisi ruuvannut jostain lisää kulkupuolta laitteeseen. Mutta joka tapauksessa, selkään tulee ja rankasti alustalla kuin alustalla, ja ilman laittomia temppuja se ei siitä enää muuksi muutu, vaan pitää asettaa toivo ensi kauden autoihin.
Ja tähän on pakko sanoa että vika ei todellakaan ollut järjestelyissä. Portugalin rallin järjestelyt olivat todella hyvät. Mutta jos joku vatipää lähtee koheltamaan vaikea sitä on ilman tappolupaa estää. Aivan samanlainen tilannehan oli viime syksynä SM-finaalirallissa Hirvijärvellä.*reps* Vakuuttava alku taas Portugalin rallille noin järjestelyjen suhteen: