Tuo tolppa ei aiheuttanut kaikkia vahinkoja. Kun katsoo mistä jäljet alkavat, voi päätellä tapahtumien kulkua.edit. Hyvin se SLS menee myös kasaan kun vauhtiakin löytyy:
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics2012may28/mercedes-sls-amg-4774.shtml
Kananttaa huomioida vauriot synnyttäneen tolpan paksuus.......
Lisäksi tuossa on vain ripustukset/lokasuoja kasassa ja siihen ei paljoa vaadita.Description:
Collided with a Ford Mondeo at an intersection. The Ford driver was at fault.
nojoo, itse en tykkäis kyllä. näkee liian selvästi että koottu eri malleista toi auto:
...pahakseni vaikka tuleva F70 näyttäisikin oikeasti tältä.
1. ääninäytteet autosta
...pahakseni vaikka tuleva F70 näyttäisikin oikeasti tältä.
No, mitä jos tuleva super-Ferrari näyttäisi tältä:nojoo, itse en tykkäis kyllä. näkee liian selvästi että koottu eri malleista toi auto:
- konepelti ja vanteet Enzosta
- valot ja kattolinja sekä takaosan muoto 458:sta (C-pilaria vähän photoshopattu)
- F12:sta etupuskurin alaosa
eieiei :wall:
Tässä herra autonsa ratissa:Nyt haluaa "Slowhand" (auton ratissa?) Claptonin Erkki 458:nsa V12-pannulla:
http://www.4wheelsnews.com/ferrari-to-build-a-v12-powered-458-italia-for-eric-clapton/
Kannattaa myös katsoa tämä haastattelu, jossa hän kertoo Ferrareistaan ja kiinnostuksestaan F1:iin. :wink:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Autot/lisaa-tietoa-ferrarin-superautostaTM sanoi:Turvallisuuden vuoksi ohjaamo on tehty äärimmäisen lujasta T1000-materiaalista, josta myös F1-autojen keulaosa on rakennettu. Ferrari lupaakin, että tulevan mallin korin vääntö- ja kiertolujuus on yli viidenneksen parempi kuin Enzossa, vaikka painoa on tiputettu 20 prosenttia.