Niinpä! Tuli oikein haikea olo kun katsoi tuota vanhaa rataprofiilia ketjun avausviestissä... Muistan kuinka sitä ennen oikein odotti Hocken kisaa, se kun oli jotain ihan erilaista MM-sarjassa ja tulokset oli monesti yllättäviä ja erilaisia kuin kauden aikaisemmissa kisoissa. Tämän remontin jälkeen rata on vain yksi monien keskinkertaisten ratojen joukossa.Pakko myöntää, että kaipaan edelleen vanhaa Hockea.
Aaa...ohi mennyt tämä tiedonanto, vaan Sutilin vaihdelaatikko-ongelmat jäivät mieleen.Vaiheloota on särki.
Näytti kyllä yhtä kiikkerältä tuo meno kuin olisi jäätä ollut radalla.Heikki perkele!:thumbfh:
Perun puheeni, en tiedä varmaksi mikä sillä on, mutta aivan kuin Saari olisi jotain vaihdelaatikosta sanonut Di Grassin yhteydessä.Aaa...ohi mennyt tämä tiedonanto, vaan Sutilin vaihdelaatikko-ongelmat jäivät mieleen.
Ihan kuin BBC:lläkin olisi puhuttu vaihdelaatikosta. Voin tietty olla väärässäkin.Perun puheeni, en tiedä varmaksi mikä sillä on, mutta aivan kuin Saari olisi jotain vaihdelaatikosta sanonut Di Grassin yhteydessä.
Ferrarilla huhujen mukaan sama systeemi käytössäAa - Ferrari vauhdissa. Oliko sillä RBR:llä joku Q3:ssa käytettävä kikka vielä haalarin taskussa, muistaakseni ne meni Silverstonessa kuin pienet eläimet ja silloin oli puhetta ko. systeemistä? Asia liittyi pakokaasuun, downforceen ja mutkaan
Onko mukana myös diffusööreja?Asia liittyi pakokaasuun, downforceen ja mutkaan
Oli juu "turbo-kers".Aa - Ferrari vauhdissa. Oliko sillä RBR:llä joku Q3:ssa käytettävä kikka vielä haalarin taskussa, muistaakseni ne meni Silverstonessa kuin pienet eläimet ja silloin oli puhetta ko. systeemistä? Asia liittyi pakokaasuun, downforceen ja mutkaan
Jaaha, sitten voi tulla mielenkiintoista :thumbup:Ferrarilla huhujen mukaan sama systeemi käytössä
Eeei välttämättä. RB:llä on huhujen mukaan käytössään korkeat tyhjäkäyntikierrokset hitaissa mutkissa, jolloin pakokaasua saadaan auton alle vaikka kuljettaja ei kaasuttaisikaan. Ferrari joka on kärsinyt sekä korkeasta bensan kulutuksesta, että korkeista moottorilämmöistä tuskin on tätä toimintoa hyödyntänyt.Ferrarilla huhujen mukaan sama systeemi käytössä
Jumalauta toi Felipe kiitää kun raketti tuolla radalla.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/07/1159548Eeei välttämättä. RB:llä on huhujen mukaan käytössään korkeat tyhjäkäyntikierrokset hitaissa mutkissa, jolloin pakokaasua saadaan auton alle vaikka kuljettaja ei kaasuttaisikaan. Ferrari joka on kärsinyt sekä korkeasta bensan kulutuksesta, että korkeista moottorilämmöistä tuskin on tätä toimintoa hyödyntänyt.