Niin huusi, mutta eiköhän tuo Kaitsu ymmärrä, että jos tympäsee, niin saattaa tulla sanottua.Kyllä Jäämiehestäkin ääntä lähtee. :eek!:
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2010/10/1197815
Tosin huusi kyllä väärälle henkilölle. :nope:
Aika surullista toi ranskalaisten toiminta. Olisivat vaan työntäneet alas.Kyllä Jäämiehestäkin ääntä lähtee. :eek!:
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2010/10/1197815
Tosin huusi kyllä väärälle henkilölle. :nope:
Mielestäni sanoi "island" viitaten Corsican saareenAika surullista toi ranskalaisten toiminta. Olisivat vaan työntäneet alas.
Maikkari oli Loebin haastattelussa kääntänyt Irlannin Korsikaksi. :alppu:
"if this had been Finland, we would have been back on the road in under a minute."
Loebin öööenglanti ei ole ehkä selkeintä, mut ei se varmaan tämän kisan olosuhteita vertaisi Korsikaan. Eikä puhuisi Korsikasta "saarena". :alppu:Mielestäni sanoi "island" viitaten Corsican saareen
Kimi Raikkonen won’t restart Rallye de France on Sunday after electing to save his Citroen C4 WRC for Spain’s round of the world championship later this month.
Raikkonen, Formula One world champion in 2007, slithered off the road and retired on Saturday’s penultimate stage. Although the car was undamaged, Raikkonen has opted to stop for good rather than return to action on Sunday’s final four stages.
“There was no point risking damaging the car ahead of Catalunya because it will be the same car I use there,” said Raikkonen. “The conditions here will not be the same as in Spain so I won’t learn much by driving tomorrow. We are expecting difficult conditions again tomorrow so I decided not to risk an accident when I am not learning anything.”
Raikkonen’s Citroen Junior Team stablemate Sebastien Ogier will restart, however, after his mechanics repaired the damaged suspension top mount, which forced his retirement on stage 14.
Loeb on kova, ei siinä mitään, mutta niin on sarjan tasokin huono. Loeb ei mitenkään pyyhkinyt muilla lattiaa kausilla 2003-2004, kun sarjassa oli vielä enemmän kunnollisia kilpailijoita. Ylivoima alkoi vasta sitten kun väki sarjasta alkoi vähentyä.Onnittelut Loebille jos vaikka satut lukemaan tätä nettipalstaa. Oot ihan kova jätkä.
Muut rimpuilee ja vikisee mutta Loeb voi jopa päättää missä rallissa mestaruuden varmistaa. Sanakirjoihin pitää lisätä käsite Loeb: "niin suvereenia ylivoimaa ettei sana ylivoima enää riitä asiaa kuvaamaan".