GT ja protot 2011

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18217
Vilanderilta hieno ohitus! :thumbup:
Kova temppu vetää ohi Bemarista, joka menee selvästi liukkaamin suorilla. Olin ihan varma, että osuvat ekassa mutkassa.

Hirveän tiukkaa GT:ssa. Juuri vaihtui taas johtopaikka.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ja Kaffer ohi, kohta Corvette toisesta. Bemaria ohitellaan nyt kuin kahden markan mummoa.

Viimeisen Level 5:n hyydyttyä LMP2 suli sitten taas kesken kaiken, ja samaa voi melkein sanoa jo PC:stä - eli GT2-kärki pääsee kokonaiskilpailun top-kymppiin. Ja lähes seitsemän tunnin jälkeen eroa näiden viiden kärkiauton välillä on sellaiset 10 sekuntia..
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Live Timing ei sitten yhtään halua pysyä pystyssä. Lähes joka toinen autopäivitys johtaa siihen, että palvelin ei vastaa. :(

No, Salo johtaa GT-luokkaa tällä hetkellä, että jotain positiivistakin. Varmaan Risinkin pitää jossain vaiheessa kuitenkin varikolla käydä.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Live Timing ei sitten yhtään halua pysyä pystyssä. Lähes joka toinen autopäivitys johtaa siihen, että palvelin ei vastaa. :(
Suosittelen vain palaamaan aina edelliselle sivulle ja refreshaamaan itse...

Auringon laskiessa, pimeyden lähestyessä ja yhdeksännen tunnin jo saavuttua Orecan Peugeot on ottanut ykköspaikan uudelta tehdaskoneelta, joka tuhlasi ylimääräistä aikaa varikolla ja spinnasi kylmillä renkailla ulos tullessaan. Ilmiömäistä suoritusta tekemässä oleva Highcroftin Acura on yhä kannoilla, kun taas Audit ovat jo pienellä luovutusmielellä mukana - mutta ILMC-pisteiden takia on pyrittävä mahdollisimman korkealle. Dysonin Lola on vähän yllättäen lukinnut itsensä neljännelle paikalle viimeisen Oakin keskeytettyä, ja johtaa näin ollen muuta koko kauden ALMS:ssä mukana olevaa P1-luokkaa (eli Cytosporttia). P2 on levinnyt pitkin katuja, antaen johdon takaisin varikolla kauan lusineelle Signatechin Oreca Nissanille.

GT2:ssa... siis GTE Prossa... siis GT:ssä tehdas-BMW johtaa jälleen, jatkaen siinä samassa Ferrari-Corvette voileivässä kuin aina ennenkin. Viime vuonna Fehanin talli tyri varikkotörmäilyillä, tänään on otettu osumaa Extreme speedin kanssa ja taisteltu ikkunoiden sekä varikon nopeusrajoitusten kanssa.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
"Why did we change drivers?"

Eipä ole ensimmäinen kerta kun Risin kisa tuhotaan varikolla. Penalttiakin vielä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
"Why did we change drivers?"

Eipä ole ensimmäinen kerta kun Risin kisa tuhotaan varikolla. Penalttiakin vielä.
Toni ei "voinut" (ties mistä syystä) ajaa toista stinttiä, joten selkäänsä valitellut Melo laitettiin autoon.

Autossa on sähköongelma. Yövalot vievät virtaa nopeammin kuin laturi ehtii ladata.

-Edit- Melo ei montaa kierrosta kyennyt ajamaan, Salo rattiin.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Lähellä on, riittääkö Orecalla polttoanetta loppuun asti ilman ylimääräistä stoppia... kokonaiskilpailun voittohan olisi käytännössä tallin yksi suurimmista - ellei suurin - saavutus tähänastisessa historiassa. Eli Peugeotin pieni takataskun "insurance policy" näyttää kannattavan varsin hyvin :) Taisi se Olivier tietää mistä puhui.

Highcroftin tilanne on toki täysin sama - etenkin kun auto astelee vasta vauva-askeliaan - joten elämme jännittäviä aikoja... :cool: Koska viimeksi joku muu ulkopuolinen voitti, kun tehdas-Pösöt ja Audit ovat olleet mukana samassa kisassa? 2008?
 
Viimeksi muokattu:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Niin Orecahan tosiaan tuo(nee) Peugoetille valmistajapisteet.

Pistesysteemi voisi kyllä palkita voitosta vähän selvemmin... 15-13-11-9...1 (paalusta 1, tuplat Le Mansista). Jos ymmärsin oikein niin kaksi parasta sijoitusta lasketaan valmistajiin ja yksi eli paras tiimipisteisiin.

pdf: http://www.lemans.org/wpphpFichiers/1/1/ressources/Pdf/2011/intercontinental-le-mans-cup/reglements/2011-ilmc-sporting-regulations.pdf

Pisteet jaetaan kisan (luokka)sijoitusten mukaan suoraan, vaikkei olisikaan ILMC entrant.
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Itse asiassa Audikin kerää jo melko hyvät pisteet noilla sijoituksilla.

No niin... Oreca hoiti vielä viimeisen stopin, ja kerkesi HPD:n ja tehdasauton edelle. Voitto tulossa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tiukalle menee kakkossijan kanssa, mutta eiköhän Pagenaudilla riitä löpöä vastaiskuun, jos Montagny alkaa olla liian lähellä.
 

imsa

Well-known member
Liittynyt
21.8.2006
Viestit
373
Hieno voitto Orecalle, onnea Hugues :thumbup:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Hugues de Chaunac aivan kyynelissä. There it is!

 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei lopulta tullut niin tiukkaa trilleriä kuin välillä näytti, mutta hieno loppu joka tapauksessa. Ja tehdastallit saivat pitkän nenän. :thumbup:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Upea kisa ja hieno fiilis. Tämä uuden 908:n ja vanhan hidastetun HDI Fapin tuominen yhtäaikaa kisoihin on ehkä paras strategia Pösöltä vuosiin... jos uudet tehdasautot leviävät Le Mansissa, Oreca on varmasti nappaamassa heille tarjottavan oljenkorren. Peugeot hyötyy joka tapauksessa, any publicity is good publicity. GT2:ssa BMW-BMW-Corvette-Corvette, kaikkien vaikeuksien jälkeen povaa jo parempaa vuotta P&M:n autoille. Flying Lizardsille ja Risille taas epätavallisen kehno Sebring, vaikkakin 458:n tapauksessa tulos oli ihan ymmärrettävä. Porsche hukassa...

Jaguarille yhteensä 291 kierrosta!!! :eek::eek::eek:

Uusi striimaus oli vähän turhauttava ajottain, mutta eipä mitään justin.tv:n normaaleja sekoiluja kummempia. Siitä se uusi kausi lähtee.
 
Viimeksi muokattu:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
"Yllättäen" Eurosport Playerista ei löytynytkään niin mitään, joten se niistä lupauksista.
Eli siis ostit katseluaikaa? Onko se player edelleen teknisesti samanlainen kuin viime vuonna? (Kesäkuun alun viikonloppua ajatellen)

Luvattiinko ILMC:ää sinne Eurosportin toimesta (esim. esittely sivulla) vai oliko se vaan huhua? :doubtful:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Eli siis ostit katseluaikaa? Onko se player edelleen teknisesti samanlainen kuin viime vuonna? (Kesäkuun alun viikonloppua ajatellen)

Luvattiinko ILMC:ää sinne Eurosportin toimesta (esim. esittely sivulla) vai oliko se vaan huhua? :doubtful:
Ostin jo tammikuussa, 12 kuukaudeksi (pääasiassa juuri Le Mansia varten) - eikä mitään ongelmia ole tuottanut tähän mennessä, kuva varsin sulavaa.

Sebringin näyttämisestä oli ilmoitus Eurosportin omassa virallisessa twitterissä, mutta ilmeisimmin lupaukset eivät heille paljon merkitse :) Martin Havenin puheiden perusteella loppu ILMC:stä luultavasti näytettäneen Eurosportilla, mikä tarkoittanee samaa tuttua Eurosport-"laatua" kuin LMS:n kanssa... no, onhan kesäkuussa sentään yksi tapahtuma johon panostavat.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Niin tarkotus oli kysyä että onko se teknisesti muuttunut viime vuodesta. Ilmeisesti ei siis ja käyttää edelleen MS Silverlightia (Flash olisi ehkä mieleisempi). Lienee myös edelleen samat low-med-high bitrate-vaihtoehdot? Entä HD? Muistaakseni viime kesäkuussa oli joku betaversio olemassa.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Niin tarkotus oli kysyä että onko se teknisesti muuttunut viime vuodesta. Ilmeisesti ei siis ja käyttää edelleen MS Silverlightia (Flash olisi ehkä mieleisempi). Lienee myös edelleen samat low-med-high bitrate-vaihtoehdot? Entä HD? Muistaakseni viime kesäkuussa oli joku betaversio olemassa.
En käyttänyt viime vuonna, mutta silverlight edelleen takana. Ei HD:tä (mihin ei kyllä oma kaistani riittäisi muutenkaan).

Viikon kuluttua alkavaan FIA:n GT1 MM-sarjaan ilmoittautuneet tallit ja autot eivät nosta suurta hymyä huulille. Satelliittitallien ja kiinalaisten sijoitusfirmojen hämentävässä maailmassa kiinnostavinta lienee Nissanien loistava kuljettajaline-up, josta löytyy mm. David Brabhamia ja Richard Westbrookkia. Ja mikä tärkeintä, Kuismanen ei ole enää raiskaamassa Corvettea.
 
Ylös