Live Timing ei sitten yhtään halua pysyä pystyssä. Lähes joka toinen autopäivitys johtaa siihen, että palvelin ei vastaa.
Suosittelen vain palaamaan aina edelliselle sivulle ja refreshaamaan itse...
Auringon laskiessa, pimeyden lähestyessä ja yhdeksännen tunnin jo saavuttua Orecan Peugeot on ottanut ykköspaikan uudelta tehdaskoneelta, joka tuhlasi ylimääräistä aikaa varikolla ja spinnasi kylmillä renkailla ulos tullessaan. Ilmiömäistä suoritusta tekemässä oleva Highcroftin Acura on yhä kannoilla, kun taas Audit ovat jo pienellä luovutusmielellä mukana - mutta ILMC-pisteiden takia on pyrittävä mahdollisimman korkealle. Dysonin Lola on vähän yllättäen lukinnut itsensä neljännelle paikalle viimeisen Oakin keskeytettyä, ja johtaa näin ollen muuta koko kauden ALMS:ssä mukana olevaa P1-luokkaa (eli Cytosporttia). P2 on levinnyt pitkin katuja, antaen johdon takaisin varikolla kauan lusineelle Signatechin Oreca Nissanille.
GT2:ssa... siis GTE Prossa... siis GT:ssä tehdas-BMW johtaa jälleen, jatkaen siinä samassa Ferrari-Corvette voileivässä kuin aina ennenkin. Viime vuonna Fehanin talli tyri varikkotörmäilyillä, tänään on otettu osumaa Extreme speedin kanssa ja taisteltu ikkunoiden sekä varikon nopeusrajoitusten kanssa.