CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15049
Alesi jäi Bergerille jälkeen selvästi vain rahassa. Benettonilla hänen palkkaansakin alennettiin jotta Berger saisi isomman siivun kakusta. Ferrarilla taas oli vähän noita omanlaisia ratkaisuja ja tehoista sen verran, että kauden 94 Ferrarissa tosiaan tehoja löytyi 800 hevosvoimaa mutta täyden tehon tuleminen kesti usein liian kauan jotta sitä olisi voinut hyödyntää. Jossakin haastattelussa Schumikin myönsi, että mikäli Ferrarilla ei olisi niin paljon teknisiä ongelmia kuin oli niin hänen mestaruutensa olisi ainakin ollut vaikeampi saavuttaa kausilla 94 ja 95.
Samanlainen ongelma oli myös kauden 91 Ferrarissa jossa tehojen tulo odotti liikaa ja myöskin vaihdevälien säätö oli ongelmana. Kausien 91-95 Ferrareissa oli aina jotakin ongelmaa. Vuoden 92 Ferrarissa oli tuo kaksoispohjan ongelma myöskin. Hitailla ja syheröillä radoilla erityisesti se ongelma näkyi. Phoenixissa ainakin oli ongelmia juurikin em. asioiden yhteydessä.
Samanlainen ongelma oli myös kauden 91 Ferrarissa jossa tehojen tulo odotti liikaa ja myöskin vaihdevälien säätö oli ongelmana. Kausien 91-95 Ferrareissa oli aina jotakin ongelmaa. Vuoden 92 Ferrarissa oli tuo kaksoispohjan ongelma myöskin. Hitailla ja syheröillä radoilla erityisesti se ongelma näkyi. Phoenixissa ainakin oli ongelmia juurikin em. asioiden yhteydessä.