Tuo kassan nimeäminen/numeroiminen on parempi kuin ylimalkainen kuulutus.Näinpä.
Rauman Citymarketissa kuulee varsin usein pahoittelut väärästä hälytyksestä kassalla sejase. Voisivat tosiaan hyvittää väärät hälytykset.
Ne hälylaitteet ei ole Prisman valmistamia.Tänään paikallisessa Prismassa tuli useita kertoja kuulutus, että 'äskeinen hälytys oli aiheeton, pahoittelemme tapahtunutta'. Miksi se sillä pahoittelulla muuttuu? Parempi olisi hyvittää aiheettoman hälytyksen uhriksi joutunutta. On se kuitenkin niin kelju tilanne. Antaisivat vaikka muutamien eurojen lahjan tai lahjakortin. Josko sitten aiheettomat hälytyksetkin alkaisivat vähentyä, kun jokaisesta tulisi liikkeelle kuluja.
Ei ne hälytykset ole käytännössä koskaan aiheettomia, vaikka eivät varkausyrityksestä johtuisikaan. Syynä on useimmitten hälyttimen deaktivoinnin unohtuminen tai sen aktivoinnin palautuminen esimerkiksi kosteuden takia. Hälytinsysteemi toimii ihan niin kuin pitääkin, muttei aiotusta syystä.Tänään paikallisessa Prismassa tuli useita kertoja kuulutus, että 'äskeinen hälytys oli aiheeton, pahoittelemme tapahtunutta'.
On joo hienoo. Kerron toki maailmalle, kun olen käyttänyt tilaamani 20 euron lahjakortin Valintataloon/Siwaan. Tuli kiire tilata huomattuani Valintatalomme muuttuvan K-kaupaksi joulukuun alussa. Siellä onkin jo pari viikkoa ollut valikoima kuin Neuvostoliitossa.Hienoa, että löysit unelmiesi palkinnon! Saat minä hetkenä hyvänsä sähköpostiisi ilmoituksen tilauksen tilasta. Iloiset asiat on tarkoitettu jaettaviksi: kerro maailmalle PINS-hetkistäsi tunnisteella #pinsforme. Kerää lisää pinssejä, saavuta uusia unelmia ja kerää monta uutta upeaa palkintoa!
80-luvulla eräs Tane oli Leningradissa ja ihmetteli kaupan edessä olevaa jonoa. Sisällä ei nimittäin ollut kuin tyhjät hyllyt.Siellä onkin jo pari viikkoa ollut valikoima kuin Neuvostoliitossa.
Eipä vialliset eväät tai tavarat ole usein kaupan syytä, mutta hyvittävät silti asiakkaalle.Eipä ne väärät hälytykset ole läheskään aina kaupankaan syy. Että miksipä sitten hyvittäisivät mitään.
Komp. Nevahööd moista.Uusi tieto mulle, että hälytyksiä jossain kaupassa pahoitellaan.
Ja tavarantoimittajat hyvittävät kaupalle.Eipä vialliset eväät tai tavarat ole usein kaupan syytä, mutta hyvittävät silti asiakkaalle.
Kapitalistin ilmiselvästi. Saatanalliset korvaukset tuollaisesta kyykytyksestä on langetettava.Mutta KENEN ON VASTUU? Kysyn vaan.
On ne oikeudet tarkkaan määritelty. Esim. jos on luvattu maanantaiksi tarvikkeet tontille ja asiakas hommaa sinne asentajan, eikä tuotteet sitten tulekaan maanantaina ja asentaja on äreenä ja pistää laskun asiakkaalle, niin se on voi voi asiakkaalle. Tavarantoimittaja ja kuljetusliike ei ole minkäänlaisessa korvausvastuussa.Kapitalistin ilmiselvästi. Saatanalliset korvaukset tuollaisesta kyykytyksestä on langetettava.
Meillä kuluttajilla on OIKEUDET!
No onhan lentokentälläkin turvatarkastus ja aina ne on hipelöimässä kasseja yms. koska se metallinpaljastin piippaa mulle aina. Ja lätkämatsissakin kopeloivat koko ruumiin läpi. Siis katsojat sisääntullessa, ei kaukalossa pelaajat.Tarkoitin tuota piippausepäkohtaa kansalaisten tavaratalokokemuskavalkadissa, joka romuttaa nykyisellään ihmisarvoa ja leimaa ihmisiä syyttä suotta rikollisiksi.