Jellinek
Banned
Tämmöinen pata:
Jos tuo pääsee tuotantoon menee, nii varmasti tulee myymään kuin häkä tyyliin cayenne ja panamera.http://www.autozeitung.de/porsche-zukunft
Haluaakohan kukaan oikeasti jotain tällaista? :doubtful:
Loistava uutinen. Sattui riittävän paljon Ferrari ilmoitti luopuvansa kulissivaihteistosta edes optiona.. Oli mielestäni iso virhe. Puritanistinen urheiluautoilija edellyttää aina alle takavetoa ja rehellistä manuaalia.Jos tämä on totta, tämä on ihan älyttömän upea uutinen.:thumbup:
Tänä päivänä, jolloin kaikenmaailman läppynappituplakytkinf1kopiolootat on niin POP, Porsche tekee ilmeisesti taas asiat omalla tavallaan, kuten monet hienot GT3 RS/ GT2 ym. katuversiot osoittavat.
Hemmetin hienoa, toivottavasti Lambolla ja Ferrarilla, ja Mäkillä tajutaan tämä asia, että on niitäkin ostajakunnassa, jotka oikeasti diggaavat vaihtaa itse ilman tietokonetta.
Volkkarin pomot haluavat. Veikkaan että tulee sisältämään paljon samoja komponentteja kuin VW GOlf / Audi A3. Onnistuivathan volkkarilla tyrimään tuon Lambonkin liki volkkarin kopioksi... Gallardo muistuttaa interiööriltään ja etenkin interiöörin detaljeilta jotain paskattia.
Gallardo on ehkä kevyesti Audimainen, mutta muuten autossa on kyllä särmää ihan tarpeeksi. Omasta mielestäni paras Lamborghini koskaan.Volkkarin pomot haluavat. Veikkaan että tulee sisältämään paljon samoja komponentteja kuin VW GOlf / Audi A3. Onnistuivathan volkkarilla tyrimään tuon Lambonkin liki volkkarin kopioksi... Gallardo muistuttaa interiööriltään ja etenkin interiöörin detaljeilta jotain paskattia.
No mikäs ihme se on jos kaikki vipstaakit & mittarit yms. on otettu suoraan Audi A8:sta?Gallardo muistuttaa interiööriltään ja etenkin interiöörin detaljeilta jotain paskattia.
Vai oliko sitten kaksoiskytkinvaihteiston takana Audin rallipuoli 80-luvulla? Suunnitteliko tohtori Porsche erikseen vaihteistoja muille ennen 356-malliaan, koska eikö monissa urheiluautoissa kuitenkin ollut täysin synkronoituja manuaaleja jo ennen tuota 50-luvun 356:sta?Porschehan on tunnetusti edellekävijä vaihtestojen saralla. Mm. synkrot ja kaksoiskytkinvaihteisto ovat porschen keksintöjä. Millainenhan vaihtokuvio seitsenvaihteisessa manuaalissa on...
Audi Quattrossa käytetty vaihteisto taisi olla Porschen suunnittelema ja vaihteisto taisi olla Porschen kilpa-autoissa käytössä ennen Quattroa. Niin tosiaan Porsche keksi kartiosynkrot, jotka ovat "standardi" nykyään.Vai oliko sitten kaksoiskytkinvaihteiston takana Audin rallipuoli 80-luvulla? Suunnitteliko tohtori Porsche erikseen vaihteistoja muille ennen 356-malliaan, koska eikö monissa urheiluautoissa kuitenkin ollut täysin synkronoituja manuaaleja jo ennen tuota 50-luvun 356:sta?
En halua saivarrella vaan asiallisesti keskustella kiinnostavasta aiheesta:thumbup: Saatan myös olla väärässä kummassakin luulossani nimittäin
Okei, arvokasta informaatiota! Porchen ja Audin väliset tekniikkalainaukset jopa moottoripuolella olivat siviilipuolellakin arkipäivää 70-l ja 80-luvuilla, joten sinänsä luonnollista jos yhteystyötä löytyi urheilupuolellakin.Audi Quattrossa käytetty vaihteisto taisi olla Porschen suunnittelema ja vaihteisto taisi olla Porschen kilpa-autoissa käytössä ennen Quattroa. Niin tosiaan Porsche keksi kartiosynkrot, jotka ovat "standardi" nykyään.
Tässä juttua manuaalivaihteiden katoamisesta urheiluautoista:Loistava uutinen. Sattui riittävän paljon Ferrari ilmoitti luopuvansa kulissivaihteistosta edes optiona.. Oli mielestäni iso virhe. Puritanistinen urheiluautoilija edellyttää aina alle takavetoa ja rehellistä manuaalia.
Supernopeat tuplakytkin F1-läpyttimet puoltavat paikkansa optioina, mutta kyllä pitäisi tarjota urheiluautosta aina oikea manuaalilaatikko nautiskelijoille.
Joo tuo riippuu kyllä ihan autosta ja mihin se on suunniteltu. Johonkin nopeaan keskimoottoriseen ratatykkiin nopeasti vaihtava sopii kuin nenä naamaan.Tässä juttua manuaalivaihteiden katoamisesta urheiluautoista:
http://www.egmcartech.com/2011/07/02/are-manual-transmissions-slowly-disappearing-from-future-supercars/
Toisaalta on ymmärrettävää, jos moottori on moderni, sähköisesti ohjattu, miksi sen jatkeena pitäisi olla viimevuosisatainen keppiloota.
Makunsa toki kullakin. :dunno:
Ei pidä nuolaista.. Kai ne Volkkarilla tekee Jettasta jonkun hyper-varustellun GT-version ja paukauttaa sen Lambon brändiä raiskaamaan.... Vrt. Austin/MGhttp://www.egmcartech.com/2011/07/06/report-next-porsche-cayman-to-get-4-cylinder-turbo/
Samaa myllyä tullaan varmaankin käyttämään myös jossain Audissa tai VW:ssä.
-No Lamborghini ei sentään tunne alle 10-sylinterisiä koneita. :dunno:
En tosta koneesta tiedä, mutta hienolta näyttää..
Perusmoottoriksi 1,6 turbo:
http://www.germancarblog.com/2011/07/porsche-550-spyder-boxster-successor-confirmed/