Semisti ärsyttävä ja snadisti kyrsiva tarina

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18218
- Tervetuloa Pre-Race showhon MTV3 MAX -kanavalle, joka kuuluu MTV3 maksukanaviin. Mukana on Oskari Saari, eli allekirjoittanut, sekä ihqdaa töikaverit Erkki Mustakari ja Timo Pulkkinen. Mukana ei ole Matti Kyllöstä tahi Jyrki Järvilehtoa.
- Täällä Bahrainissa onkin ollut oikea jymyhelle lähiaikoina!
- Erkki, me ollaan Australiassa.
- Ihmettelinkin, että nyt on sheikeillä ruoho kasvanut kunnolla, mutta en viittinyt alkaa huomauttamaan asiasta.

- Otetaas lähetykseen mukaan Timppa varikkosuoralta. Kuuleeko Timppa?
- Khyl. Mullois Heikki tässä. Otanko haastattelun?
- Etsä viitsis? Viitsisits sä, etsä viitsi? Etsäviitsitsä?
- Toki. Terse Heikki. Mitenkäs kauteen valmistautuminen on mennyt?
- Siinähän se. Ankaraa juomista ja väliin ollaan sitten ryypätty. Nyt mä koitan saada tätä hiton Buranaa paketista auki.
- Sesam aukene! Mutta kerroppas vähän tarkemmin tästä poiskaudesta.
- No mehän vedettiin mun frendin, hallintopäällikkö Kimi Matias Räikkösen kanssa keittoa heti joulukuusta helmikuulle. Viimeksi eilen illalla drinksuja kaatui ja samppakalja virtasi.
- Eli alkomahoolia on nautittu jäämiehen seurassa.
- Onko muka nauttiminen kielletty?
- Ei toki. Oliko mukana ulkolaisia, tai jopa neekereitä?
- Kui?
- Kunhan kysyin. Entä pystytkö sä ajaa?
- Kyllä mä sen pystyn tehdä.
- No jaksamisia Heikille. Ei muuta tähän hätään, takaisin selostamoon!

- No sehän oli aiikamoista! Halipussaa Timppa vaikka Heikkiä jos olo helpottaisi sillä. Puhutaanpa sitten vähän sääntömuutoksista. Tällä kaudellahan ajetaan Pirellin nakeilla...
- Paljonko laitetaan muusia?
- Eki hiljaa nyt. Näillä uusilla renkailla pitää ajaa varovaisehkosti, jotta ne pelittävät tasaisesti kisan aikana,,,
- Kukkuluuruu
- No mutta nyt saatiin selostuskoppiin vahvistuksena itse mestari, mun bestis, Keijo Ruuspäri. Keke, mitenkäs formulat ovat muuttuneet sitten kasarin, kun sinä ajoit?
- Ihan hyvin.
- Hiehoa! Kerro enämpi.
- No silloin vuonna yksi ja kaksi, miekka ja kivi, jeesus ja sandaali, kun minä ajoin, niin meillähän oli se dilemma, että välttis bensa ei riittänyt maaliin asti. Se ketä sai säästettyä sitä niin paljon, että pääsi maaliin, oli yleensä vahvoilla.
- 107% varmasti! Kerroppa Keke hieman Nicon tilanteesta, olethan sä kuitenkin sen faija.
- Nicohan on mediaseksikkäin kuljettaja koko joukosta. Talvikausi ollaan harjoiteltu joustavaa ajamista, sillä tänä päivänä tärkeintä on tilanteiden maksimointi...
- Perskutarallaa, aika käy vähiin. Asiasta persereikään...
- Ei tänä iltana.
- Eki hiljaa nyt. Niin, kuten olin sanomassa, nyt on aika pienen katkon ja kun palataan, niin onkin jo startin aika! Palataan astialle kello 15 reikäleipä!

- No niin! Ruuspäri on viety takaisin varikolle hoipertelemaan, ja me jatketaan Ekin kanssa täältä kahdestaan.
- Pakko sanoa tähän väliin, että Keijo saisi kyllä sheivata naamansa.
- Hikipinko. Älä ala jarnaamaan. Aikuisten oikeesti.
- Okei. Mutta kato Oskari, autot liikkuu jo!
- No voe mahoton! Fernando Alonso Diaz, eli Oviedon ihmisohjus johtaa kisaa takanaan Kerppenin rehtori.
- Ketä se on?
- No Sumi tietysti, senkin amatöörimatkailija.

- Ensimmäinen stintti on jo lopuillaan, ja hätäisimmät tulevat varikkopysähdyksille. Allekirjoittanut on sitä mieltä, että tämä on ollut paras kisa sitten Martinlaakson suuren miehen aikojen. Jaa, kuunnellas Kovalaisen tiimiradiota
- Lits-Läts-Löts.
- Kuulostaa siltä, että Heikiltä on mennyt pillimehut elikkäs virvoikkeet pitkin cockpittiä.
- Se on seiftikaarin paikka.
- Tuskin nyt pelkistä pillimehuista...?
- Daa! Siellä on Viipurin raketti taas seinässä.
- Ja tua noin! Auto täytyy hinata mönkkärillä pois. Taitaa Petrovi päästä Ruupeneihin.
- Siellä se selittää radioon ”Mä mitään väärää tehny.” Näinköhän poika joutuu saikulle?
- Se jää nähtäväksi. Pekuloidaanpas, miten tämä seiftikaarin tulo radalle vaikuttaa tilanteeseen.
- Selkeesti vahvoilla on se, joka pelaa tämän pelin oikein.
- Asiasta käkikelloon. Varikkopuheissa on tullut ilmi, että Renaultista puuttuisi downforcea eli alaspainiketta. Onko se kuinka paljon?
- Mikä?
- Alaspainikkeen puutos.
- Sanotaanko näin, että töimaata Renaultilla tällä saralla vielä on. Ensiprinsippi tallilla on kuitenkin uuden innovaation saaminen autoon, nimittäin keskustan sponsoroiman tuppeensahatusta laudasta olevan pohjan saaminen runkoon kiinni. Pitkässä juoksussa tuollaisella uudistuksella voidaan saada huomattavaa etua ja erittäin säännöllisiä palkintopallisijoituksia.
- Nyt kuitenkin katkolle! Palataan sorvin ääreen, kunhan Mylander on saanut tarpeekseen radan kiertelystä.

- Ja takaisin Melbourneen. Täällä onkin tapahtunut vaikka ja mitä...
- AIQ!
- Mitä nyt?
- Ei kun kattelin vaan tätä pertsan kymppiä. Aikku on kärkitaistossa ja suksi näyttää tomivan todella hyvin!
- Ettet kuitenkin snadisti liioittelis. Ja takaisin asiaan. Kisa on jatkunut mollivoittoisesti suomalaisten kannalta, sillä Suomussalmen kuha, Heikki Kovalainen on joutunut keskeyttämään. Heikki on nyt siellä Timpan juttusilla.
- No niin Heikki mitäs siinä kävi ja kyrsiikö pahasti?
- Elikkäsniintuota siinä kävi niin, että autoon tuli vuoto ja homma päättyi siihen.
- Otetaas tosta kiinni. Tarkemmin mihin kohtaan autoa?
- Cockpittiin. Juomaletkuun tuli reikä ja pillimehut lensi pitkin ohjaamoa ja sotki tietsikat ja mun haalarit. Oli hiinä ja hiinä, etten ajanut Petrovin romuihin. Siinäpä vasta kohtuullisen kokematon kuljettaja.
- Sun porukat kuulemma seuraa tämän kisan kotoa. Olisiko jotain terveisiä koto-Suomeen?
- Hoppi Hoolissa on tarjoukset, ostakaa mulle soffa! Budjetti on 5000 mummonmarkkaa.
- Täältä tähän, ja takaisin selostamoon.

- Heh, Kovalainen todellakin ounattiin. Tämä keskeytys ommataan kiinalaisille juomaletkunvalmistajille.
- Tässä näkyy tämä Kiina-ilmiö.
- Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että loppupeleissä kannattaisi jättää noiden tärkeiden osien valmistus suomalaisille. Tosin minulla saattaa olla sinivalkoiset lasit päässä.
- Eihän sulla mitään laseja ole.
- Hiljaa Eki. Paljonkos tätä kisaa on vielä jäljellä?
- Mene ja tiedä.
- Sillä aikaa kun me selvittelemme millä kierroksella olemme ja kuinka monta kierrosta ajetaan, käydään katsomassa kaupallisia tiedotteita.
- Jumalauta että on tylsä skaba!

- Szolgaltatasokkal bundesausbildungsförderungsgesetz antidisestablishmentarianism chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg!
- Älä nyt Eki tukehdu siihen purkkaasi. Pakkoko sitä on mättää noin hirveästi suuhun?
- Dodiih, lähtihän se. Kiitän. Uskaltaisin mennä väittämään, että ollaan nyt jo viimeisellä kierroksella.
- Katoppas. Kukas siellä johtaa... Ai se on Adrian Sutilin salarakas Lewis Hamilton, kuka on voittamassa. Hänen täytyy vain hanskata vielä viimeinen kierros ja homma on paketissa!
- Vielä on vähän jumppaamista kaverilla.
- Nyt ollaan jo läheellä maalia. Tätä tuskin edes Hämäläinen pystyy jaskaamaan.
- Hamilton on nyt formulamaailman kuuminta hottia.
- Ja näin McLaareni ylittää maaliviivan ja kohta pääsemme katsomaan hallituspäällikkö Hamiltonin voittotuuletuksia.

- Ja siellä he nyt ovat, aikamme gladiaattorit. Luvassa on ankaraa biletystä ja skumpan suihkutusta.
- Loppupeleissä varsin odotettu tulos. Itse asiassa kärkikolmikko on palttiarallaa juurikin se mitä olin itse kaavaillut ennen kisaa.
- Uskaltaisin mennä väittämään, että tuo on ihan täyttä bullshittiä.
- Sä oot vaan semisti kateellinen.
- Hiljaa Eki. Ja tähän päättyykin lähetys Australiasta, muista katsoa Tulosruudusta vielä jälkilöylyt paikan päältä.


Lähteet:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=14622
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=20788
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Luin kokonaan ja nyt tekee mieli purra itseäni.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Jotenkin tuli tästä mieleen Alivaltiosihteeri.
 
Ylös