MTV3 MAX:ilta Suomessa ja maailmalla niiltä TV-kanavilta, jotka ovat MM-sarjan oikeudet ostaneet.WRC-sivu sanoo: The Power Stage, which will be shown live on television throughout the world, is due to get underway at 19:11hrs local time.
Mitäs se tarkoitaa? Miltä kanavalta näkyy? Tai sitten netissä live streamina? Mistä mahtaisi näkyä. Olisi nimittäin nautinto nähdä kun Loeb rysäyttää ulos voimapätkällä ja menettää koko rallin :thumbup:
Suomessa MTV3MAX ja Katsomo, sekä nämä tähdellä merkityt: http://wrc.com/fanzone/wrc-tv-guide/WRC-sivu sanoo: The Power Stage, which will be shown live on television throughout the world, is due to get underway at 19:11hrs local time.
Mitäs se tarkoitaa? Miltä kanavalta näkyy? Tai sitten netissä live streamina? Mistä mahtaisi näkyä. Olisi nimittäin nautinto nähdä kun Loeb rysäyttää ulos voimapätkällä ja menettää koko rallin :thumbup:
Mahdoton määrä onnea on Seb 1.0:lla ja sen lisäksi kosolti ajotaito ja tiimi, jossa asiat on hiottu toimimaan just eikä vähän sinne päin. Fordilla ei ole mitään näistä. Kumpikaan kuskeista ei ole Sebin veroinen ja kun auton ja tiimin toiminnassa annetaan vielä tasoitusta niin sitten on pakko vetää flat out joka mutkaan että olis edes jotain senssejä pysyä säällisen etäisyyden päässä.On se seppo sepponen, ja vaikka vanhempi ajotietokone lopettaisikin tähän vuoteen niin ei suomalaisten savotta ole ensi vuonna sen helpompi edes omalla maalla, Ogierkin ajaa niin vahvasti täällä että kaikki ruuvit pitää olla täsmälleen oikeassa, ja oikeat sekoitukset juomissa. 7-0 uusien autojen sorakisat patongeille, aika monta jossia pitää heittää että tuosta saa jotain positiivista heitettyä.
Sanoisin että jälkimmäisestä puristaa. Kankkusen Jussi sanoi että tuollaiset viimehetken säädöt vain kielii siitä että kuskilla ei sittenkään ole 110% luottoa autonsa käytökseen ja on pakko yrittää säätää jotain paikaa ihan vaan säätämisen vuoksi. Sama juttu kuin Kimillä: ei ralliauton etuspoikka kehitä mitään downforcea sellaisia määriä, että sillä oikeasti olisi suurtakaan merkitystä auton ajokäytökseen. Ratapeleissä on ihan toisella tavalla noita pieniä härpäkkeitä ohjaamassa ilmavirtoja tarvittaviin suuntiin.Niin noista Ford-veljesten säätämisistä, Citikka vaikutti valmiilta kun taas Fordiin arvottiin oikeat säädöt/palikat alle viimeisessä huollossa, isoista testikilsoista huolimatta. Eikö Fordiin vain löydy tarpeeksi hyvää tavaraa alle vai onko veljesten testityöskentelyssä toivomisen varaa.
Latvala ajatteli ihan kuin mä, että huollossa pakko kokeilla jotain, koska näilläkään ei pärjää. Siis pakkohan se on säätää autoa riskillä jos natsais juuri näihin olosuhteisiin, mikäli nykyisillä säädöillä jäädään ja mitään hävittävää ei ole.Sanoisin että jälkimmäisestä puristaa. Kankkusen Jussi sanoi että tuollaiset viimehetken säädöt vain kielii siitä että kuskilla ei sittenkään ole 110% luottoa autonsa käytökseen ja on pakko yrittää säätää jotain paikaa ihan vaan säätämisen vuoksi. Sama juttu kuin Kimillä: ei ralliauton etuspoikka kehitä mitään downforcea sellaisia määriä, että sillä oikeasti olisi suurtakaan merkitystä auton ajokäytökseen. Ratapeleissä on ihan toisella tavalla noita pieniä härpäkkeitä ohjaamassa ilmavirtoja tarvittaviin suuntiin.
Mkitä helv?? Ei ollut nopein?? Kyllä vaan se oli nopein.Rallista jäi ihan hyvä jälkimaku ilman suomalais voittoakin. Loeb oli paras, ei välttämättä nopein, mutta paras.
- Tämä on kolmas kausi, kun pyöritän omaa talliani ja tämä oli koko sen ajan huonoin suoritus, Solberg murahti.
- En löytänyt minkäänlaista vauhtia koko viikonloppuna. Viime vuonna ajoin kuitenkin täällä pitkän aikaa voitosta ja tänäkin vuonna olen ollut monessa rallissa nopea, norjalainen kummasteli.
...
Onko niin, että se on ensi vuodeksi tehdaskuskin paikka tai ei mitään?
- Luulen niin... Kyllä, niin se on. Tehdaskuskin paikka tai sitten ei mitään, pettynyt Solberg myönsi Keskisuomalaisen rallisivustolle.
http://www.ksml.fi/teemat/ralli/mm-sarjan-sympaattisin-talli-on-pian-historiaa/691097
Jarsu-masa valitteli kaks päivää, et auton perä leijaa ja viimeisen päivän puolivälissä sääti takalukkoa ja huomas että perän leijuminen loppu :wall::wall:Niin noista Ford-veljesten säätämisistä, Citikka vaikutti valmiilta kun taas Fordiin arvottiin oikeat säädöt/palikat alle viimeisessä huollossa, isoista testikilsoista huolimatta. Eikö Fordiin vain löydy tarpeeksi hyvää tavaraa alle vai onko veljesten testityöskentelyssä toivomisen varaa.
No joo. Ajattelin lähinnä pohja-aikoja ja sellasia. Olihan se nopein kaikenkaikkiaan.Mkitä helv?? Ei ollut nopein?? Kyllä vaan se oli nopein.