Joo ei sua siitä hirtetä. Tervetuloa vaan, hyvän aiheen avasit mielestäni! Joku valveutunut moderaattori tulee ja siirtääOlen uusi täällä, en oikeen tiiä näistä kuvioista... Mutta voit kyllä tehdä tuon laajemman postauksen mielellään.
Edit: Voi varmaan siirtää F1-Vapaalle
Siis jos se rahasta ei olisi kiinni niin itsellänikin olisi tuollainen kokoonpano suurinpiirtein, mutta syystä tai toisesta en ottaisi Vetteliä, vaan jonkun muun.Tallipäällikkö: Christian Horner
Tekninen johtaja: Adrian Newey
Kuskit: Sebastian Vettel & Lewis Hamilton
Moottori: Mercedes-Benz
Vaihteisto: Red Bull
Perusteles tota Renault valintaa. Jos en nyt oo ihan väärin ymmärtänyt niin niillä moottoreilla on joku hintakatto tai jotain vastaavaa, vai olenko ihan väärässä? Renault on vähätehoisempi kun esimerkiksi Mercedes, jonka itse valitsisin. Mersu tosin ei välttämättä lähtisi myymään koneita uudelle tallille.Jos oletamme perustettavan uuden tallin niin auton nimeksi varmaan sukunimi kuten perinteisesti talleilla. Moottoreiksi ostaisin Renaultit. Kuljettajiksi ottaisin Grosjeanin, jos se ei muualle pääsisi, ja toinen kuski saisi olla joku vanha joka ei löydä parempaakaan paikkaa, kuten Heidfeld tai de la Rosa.
Voisin kehitellä isonkin postauksen tästä huomenna kun on aikaa.
Kuuluisko tää F1-vapaalle, muuten?
Aloin miettimään, että jos siinä tehtäiski semmonen diili, että Mersu möis moottorit (ja kers ja mad. vaihteiston) ja tiimi ottais toiseksi kuljettajaksi jonkun Mersun kehitysohjelman kuskin, vähän samaan tapaan miten ollaan Force Indian kanssa tehty.Niin, itse ajattelin mahdollisimman realistisesti. En haluaisi Cosworthin moottoreita enkä usko Ferrarin tai Cosworthin myyvän minulle moottoreitaan.
Hmm.. Mersun moottorit ja suomi.. No se on nähty vuosikymmenen mitä siitä tulee, joten nimi olisi varmaan jotain : Tuhansien savuavien mottien talliJa tuo nimi voisi olla osuvasti joku Suomeen viittaava.
:ahem:Hmm.. Mersun moottorit ja suomi.. No se on nähty vuosikymmenen mitä siitä tulee, joten nimi olisi varmaan jotain : Tuhansien savuavien mottien talli
Tuttavallisesti TSMT
Lähdit sillä periaatteella, että mahdollisimman halvalla. Minä lähdin taas sillä periaatteella, että hommataan niin helvetin iso budjetti kun mahdollista ja hommataan sen sisään kaikki paras mitä sillä budjetilla saa...Koko virallinen nimi: [Pääsponsoripaikka] Hookah Racing [moottorivalmistaja]
Tallipäällikkö: Minä tietysti
Tekninen johtaja: Otetaan joku lupaava halpa jostain, yritetään löytää uusi Newey
Moottori: Sieltä otetaan, mistä halvimmalla saadaan
Vaihteisto: Sama kuin mottien kanssa, ei mitään hajua näistä
Tuulitunneli: Ei tartteta, tehdään kuten Virgin
KERS: Sama juttu
Kotipaikka: Selvityksen alaisena, riippuu puhtaasti siitä millainen verotus Suomessa on. Jos ei Suomeen, niin luonnollisin vaihtoehto UK.
Kuljettajat: Giorgio Pantano, Ralph Firman
Renkaat: Jos kaksi rengasvalmistajaa, niin siihen leiriin jossa enemmän talleja.
Muu henkilökunta: Rekrytään niin muista talleista aiempaa kokemusta omaavaa porukkaa sekä nuoria ja nälkäisiä kavereita Suomesta. Kielitaidoksi riittää englanti, mutta jos sitä ei osaa niin paikka jää haaveeksi.
Tämä siis vailla mitään suurempia haihatteluja. Minimibudjetilla mennään ja kuskeina kaksi F1-kokemusta omaavaa kuskia, joista toisella vyöllään GP2-mestaruus. Ihan varmasti saataisiin joku Keke siihen messiin kampanjapalkalla tekemään PR-duunia meidän eteen.