Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Saisivat kehittää jonkunlaisen merkkivalosysteemiin tohon. Selvästi erottuvan valo joka näkyis kuskin paikalle aina kun lämppärin piuha on paikallaan. Ei sellanen ois edes kauheen hankala eikä kallis toteuttaa.
Kytkee sieltä jonkun oikosen valosummeriin tms. tööttiin, joka alkaa elämöimään heti kun avaa oven. Ei tartte nousta takaisin ulos rattaista töpöä nykimään, kun asiasta muistutetaan kahvan nykäisystä.Saisivat kehittää jonkunlaisen merkkivalosysteemiin tohon. Selvästi erottuvan valo joka näkyis kuskin paikalle aina kun lämppärin piuha on paikallaan. Ei sellanen ois edes kauheen hankala eikä kallis toteuttaa.
Toteuttaa vaan siten, kun mun vanhassa rellussa oli: vetää sopivasti vaihetta runkoon...Kytkee sieltä jonkun oikosen valosummeriin tms. tööttiin, joka alkaa elämöimään heti kun avaa oven. Ei tartte nousta takaisin ulos rattaista töpöä nykimään, kun asiasta muistutetaan kahvan nykäisystä.
Tossa on se hankaluus, että joutuu käydä sisällä kampaamassa haivenet takas alaviistoon joka kerta kun ei muista irrottaa schukoa pistorasiasta ennen autoon koskemista.Toteuttaa vaan siten, kun mun vanhassa rellussa oli: vetää sopivasti vaihetta runkoon...
Ei muuten tarttee montaa kertaa :thumbup:Tossa on se hankaluus, että joutuu käydä sisällä kampaamassa haivenet takas alaviistoon joka kerta kun ei muista irrottaa schukoa pistorasiasta ennen autoon koskemista.
http://www.defa.com/fi/automotive/powersystems/products/home_chargers/0005_smartcharge/smartcharge/Onko noissa ylläpitolatureissa Ctekin voittanutta? Sellasen olen sinne ajatellut kytkeä.
Tollasta olen alustavasti ajatellut:
http://www.kauppa.autoliitto.fi/Akkulaturi-CTEK-5A-POLAR
Edot: Toki tämäkin riittäisi, koska kyseessä on nimenomaan ylläpitolaturi: http://www.biili.fi/products.php?p=d0c483
Älä osta ainakaan Bilteman, kerrankin täytyy nyt sanoa näin siitä firmasta.Onko noissa ylläpitolatureissa Ctekin voittanutta? Sellasen olen sinne ajatellut kytkeä.
Tollasta olen alustavasti ajatellut:
http://www.kauppa.autoliitto.fi/Akkulaturi-CTEK-5A-POLAR
Edot: Toki tämäkin riittäisi, koska kyseessä on nimenomaan ylläpitolaturi: http://www.biili.fi/products.php?p=d0c483
Kuulemma ei ole.Onko noissa ylläpitolatureissa Ctekin voittanutta? Sellasen olen sinne ajatellut kytkeä.
Noissahan on monesti se käytännön ongelma, että ne täytyy aina käydä laittamassa päälle painamalla tota Mode-nappia virtapiuhan kytkemisen jälkeen. Ainakin noin mun C-tekissä.Onko noissa ylläpitolatureissa Ctekin voittanutta? Sellasen olen sinne ajatellut kytkeä.
Tollasta olen alustavasti ajatellut:
http://www.kauppa.autoliitto.fi/Akkulaturi-CTEK-5A-POLAR
Edot: Toki tämäkin riittäisi, koska kyseessä on nimenomaan ylläpitolaturi: http://www.biili.fi/products.php?p=d0c483
Noissa Defoissa on melkonen hinta verrattuna Ctekeihin ja siinä tulee eteen se, että se tarttis sit tosiaan haaroittaa sieltä konetilasta takakopppaan asti (Ainakin osassa Defan latureita sanotaan vieläpä että johtoa ei saa jatkaa ja ne eivät ylety takakoppaan asti vakiojohdoilla)Noissahan on monesti se käytännön ongelma, että ne täytyy aina käydä laittamassa päälle painamalla tota Mode-nappia virtapiuhan kytkemisen jälkeen. Ainakin noin mun C-tekissä.
Mites tommonen Defan suoraan lohkolämppärin piuhasta haaroitettava mokkula? Calixiltakin löytyy vastaava, jos on semmonen lohkis käytössä.
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/454947/0
Mulla on Ctekeistä sama kuva, että ne ois parsoja.Kuulemma ei ole.
Töissä puhuttiin aiheesta juuri tiistaina, esimies lupas lainata omansa "koekäyttöön"
Ton sais näemmä haaroitettu ihan tavallisella jakorasialla sieltä sisätilalämmittien pistokkeesta....jos piuha riittää takakoppaan.
Mulla on juurikin samanmoinen. On kyllä ollu hintansa väärti. Muutaman kerran on tullut tyhjäksi päässyt akkukin tuolla herätettyä henkiin. Puolen tunnin latauksella saa jo auton käyntiin.Laskeskelin tossa, että tämä riittäisi mulle ihan mainiosti. http://www.biili.fi/products.php?p=d0c483