En tiedä? Ikean huonekaluja?Eikös noissa 3 vuoden takuissa ole joku 90000 km:n raja?
En tiedä? Ikean huonekaluja?Eikös noissa 3 vuoden takuissa ole joku 90000 km:n raja?
Trivial Pursuit: Mikä on Mauri A. Sariolan toinen nimi?En tiedä? Ikean huonekaluja?
Lisää paljastuksia, tälleen pikku hiljaa ripotellen.Volkswagen kertoi tänään, että hiilidioksidipäästöt ovat pielessä aiemmin ilmoitettua useammassa yhtiön bensa-autossa.
Ja suomalaiset ostanu peräsuoli pitkänä Volkkarin osakkeita jo syyskuussa....ja tämä
http://www.hs.fi/talous/a1447659445429
Volkswagen lupaa maksaa myös co-päästöjen vuoksi nousevat autoverot.
Paljon mahdollista. Mutta eipä ole vielä narahtaneet, vaikka luulis että tutkimuslaitokset kaasuttelee eri merkkejä jalka oikosenaan jotta pääsisivät ekana käräyttämään kenet tahansa -> profit.Eiköhän siellä ala muutkin merkit pikkuhiljaa narahtaa kun kunnolla tutkitaan.
On vai?Ja suomalaiset ostanu peräsuoli pitkänä Volkkarin osakkeita jo syyskuussa.
On. Ja talvivaaramaisesti se on houkutellut myös uusia sijoittajia:On vai?
Syys-lokakuussa 2015 uuden tilin Nordnet Suomeen avanneista jopa 5,3 prosenttia omistaa vähintään yhden Volkswagenin osakkeen. Autonvalmistajan kriisi on siten aktivoinut liikkeelle myös täysin uutta sijoittajakansaa, ja tällä hetkellä kaikista suomalaisistakin pörssiyhtiöistä vain kuuden osakkeet kiinnostavat Volkswagenia enemmän.
Suomalaiset yksityissijoittajat lähtivät ostamaan VW:n osaketta jo kaksi viikkoa sitten sen jälkeen, kun yhtiö myönsi manipuloineensa dieselautojen päästötietoja.
”Viimeisen viikon aikana Volkkarin suomalainen omistajamäärä eri salkuilla mitattuna on yli kaksinkertaistunut”, kertoo Nordnetinosakestrategi Jukka Oksaharju.
Oksaharjun mukaan suomalaiset piensijoittajat käyvät poikkeuksellisen paljon kauppaa saksalaisen autojätin osakkeella. Suomalaisten tekemien kauppojen määrät ovat ovat olleet suuria ja vastaavat ison suomalaisen pörssiyhtiön vaihtoa.
”Tämä on täysin uniikki tapaus. Tällaista ostoryntäystä ulkomaiseen osakkeeseen ei ole ennen ollut”, Oksaharju arvioi.
Ekat loskat motarilla kertoi miksi Audi on aakkosissa lähempänä autoa kuin Bimmeri. Toi 320XDrive on ihan kakarain keksintö Aaneloseen verrattuna. Surkea ja vaarallinen kapistus. Ymmärrän onnenneVajaa vuosi sitten valitsin nykyistä autoa ja koeajoin aika montakin erilaista autoa silloin. Vanhan auton leasing loppui huhtikuussa ja sain sitten A4:sen alle. Olihan se ihan hyvä ja kiva ajettava, muttei nyt mikään ihan ihmeellinen.
Nyt kun tuli taas lumet ja liukkaat, niin tajusin miksi päädyin ko. valintaan. On oikeasti hyvä auto pliukkailla keleillä. Johdonmukainen ja vakaa. Vähän tuli jopa hyvä mieli valinnasta.
Kerrotko tästä hieman lisää?Ekat loskat motarilla kertoi miksi Audi on aakkosissa lähempänä autoa kuin Bimmeri. Toi 320XDrive on ihan kakarain keksintö Aaneloseen verrattuna. Surkea ja vaarallinen kapistus. Ymmärrän onnenne
Nelikko-Audiin (Torsen) verrattuna noinniinku ihan pska ajettava. Ja pihassa nököttää siis XDrive tällä hetkellä. Ei siis ole mustasukkaisuusdraamasta kyse. Onpahan vaan Diudiin verrattuna pelottava vehje. Pahoittelen jos lisävalaisusta ei ole avuksi.Kerrotko tästä hieman lisää?
Lähinnä kiinnostaa käyttäjäkokemukset xdrivestä, koska on eräs vaihtoehto seuraavaksi vaunuksi. Ja kyseisen vaunun hankinta lienee melko pian edessä.Nelikko-Audiin (Torsen) verrattuna noinniinku ihan pska ajettava. Ja pihassa nököttää siis XDrive tällä hetkellä. Ei siis ole mustasukkaisuusdraamasta kyse. Onpahan vaan Diudiin verrattuna pelottava vehje. Pahoittelen jos lisävalaisusta ei ole avuksi.