Asiakaspalvelulle altistuminen

Olen altistunut vuonna 2011 useammin

  • asiakaspalvelulle

    Äänet: 4 44,4%
  • "asiakaspalvelulle"

    Äänet: 7 77,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Niin, ja siis minua on alkanut nyppiä asiakaspalvelun saamisen puute lähivuosien aikana.
Siis asiakasPALVELUN, ei "asiakaspalvelun".

Hyvin, hyvin harvoin kohtaa oikeaa asiakaspalvelua, sellaista aitoa tietosisältöä sekä vilpittömästi ja aidosti asiakasta auttavaa rehtiä ja asiansa tuntevaa henkilöä, joka osaa sanoa myös vaikkapa sen, että tämä meidän tuote ei nyt kyllä sovellu teidän tarpeisiinne.
Tuppaavat perkeleet olemaan korkeintaan myyntipuheita suoltavia nilkkejä useimmat. Eivät edes tunne kauppaamiansa tuotteita.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Ilman tämän päivän kokemusta vastaus olisi ollut 100% " ".

Kävin erään nimeltä mainitsemattoman automerkin nimeltä mainitsemattomassa myynti/huoltoliikkeessä tänään puimassa erästä vähäpätöistä takuuasiaa KOLMATTA KERTAA ja palvelu oli viimeinkin ensiluokkaista.

Mutta se edellytti että myyjäporras oli pois välistä (täysiä nuijia) ja pääsi puhumaan suoraan mekaanikolle jolloin todettiin yhdessä että automyyjillä ei välttämättä ole edes korvia päässä puhumattakaan siitä että jotain koneistoa pääkallon sisällä, jolla käsitellä korvilla kuultua informaatiota. Joten ihan hyvä että sellainen turha elin kuin korva, on yleensä surkastunut pois evoluutiossa kaikilta automyyjiltä. Mahtuu lakkikin syvemmälle päähän.

Sen jälkeen kun automyyjä saa kaupat tehtyä, olet persona non grata. Onneksi jälkimarkkinointi tajuaa (joskus) että tästä se pisnes vasta alkaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ylväs ryhti ja korskea askel takaavat palvelun tilanteessa kuin tilanteessa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sen jälkeen kun automyyjä saa kaupat tehtyä, olet persona non grata. Onneksi jälkimarkkinointi tajuaa (joskus) että tästä se pisnes vasta alkaa.
Tossa frendi osti kalliimman puoleisen, nimeltä mainitsemattoman, uuden auton ja on nyt tapellut, nimeltä mainitsemattoman, ison autoliikkeen kanssa selkeästä sopimusrikkomuksesta kun allekirjoitettuun hintaan on tupsahtanut toimituspäiväksi yli kolme tonnia lisää. Kuulemma lisävarusteiden hinnat muuttuneet tms minkä lie johdosta. Ihan selkeä rahastusyritys, että otetaan raha pois kun sitä on eikä kiireisellä asiakkaalla aikaa alkaa tappelemaan.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Niin, ja siis minua on alkanut nyppiä asiakaspalvelun saamisen puute lähivuosien aikana.
Siis asiakasPALVELUN, ei "asiakaspalvelun".

Hyvin, hyvin harvoin kohtaa oikeaa asiakaspalvelua, sellaista aitoa tietosisältöä sekä vilpittömästi ja aidosti asiakasta auttavaa rehtiä ja asiansa tuntevaa henkilöä, joka osaa sanoa myös vaikkapa sen, että tämä meidän tuote ei nyt kyllä sovellu teidän tarpeisiinne.
Tuppaavat perkeleet olemaan korkeintaan myyntipuheita suoltavia nilkkejä useimmat. Eivät edes tunne kauppaamiansa tuotteita.
Minä tykkään suosia paikallisia ja pienempiä puljuja juuri tuon oikean ja aidon palvelun takia. Näin ollen olen reilusti plussan puolella, kun kaikkiin erikoistarpeisiin on jo olemassa tutut tarjoajat. Homma toimii hyvin eikä varmasti tule pidemmän päälle yhtään kalliimmaksi kuin viimeisen sentin venkoaminen verkkohankinnoissa. Jää ne hudit nääs muille.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
En kuseta, yli kolmen tonnin riita.
Ihan vastaavasta tapauksesta kuulin just keittiökalusteiden hankinnassa. On kuulemma kaupanteon (ei vielä raha vaihtanut omistajaa kuitenkaan) ja nyt toimituksen ajankohdan välillä hinnat muuttuneet.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26892
Ruokakaupassa, jossa käyn on kassarouva, jonka olen lempinimittänyt tylyksi muijaksi. Se ei tuhlaa aikaa morjensteluun, kiittelyyn, hymyilyyn tai silmiin katsomiseen. Jonkun mielestä se on ehkä loukkaavaa, mutta mä fanitan sitä muijaa. On nimittäin helvetin nopea työssään. Kädet käy niin nopeasti, ettei niitä edes näy. Tavarat vaan siirtyy hihnalta toiselle. Kortin se nappaa kädestä, kun olen vasta ojentamassa sitä. Arvostan nopeutta asiakaspalvelussa.

En ole turhan tarkka asiakaspalvelun suhteen, joskin pari viikkoa sitten hiukan meni hermot Tampereen puhelimeen, mutta se on jo hoidettu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Uskomatonta, voitko kertoa täällä tarkemmin?

Tässähän on oppimisen paikka kaikille meille. Huhhuh...
Ei ollu sen tarkemmin puhetta kuin että vaihtoi vanhemman Audin uuteen, vanhan vaihdossa (joka luovutettu jo syyskesällä ja jälleenmyyty) ja nyt uuden toimituspäivänä oli tullu yli kolme tonnia lisähintaa sovittuun ja syynä lisävarustehintojen tai jotakin niitä koskevan seikan vuoksi. Auton hinta hippasen yli 90 tuhatta ja lisävarusteita varmaan 20-25 tonnin edestä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24351
Sijainti
lappeen Ranta
Ei ollu sen tarkemmin puhetta kuin että vaihtoi vanhemman Audin uuteen, vanhan vaihdossa (joka luovutettu jo syyskesällä ja jälleenmyyty) ja nyt uuden toimituspäivänä oli tullu yli kolme tonnia lisähintaa sovittuun ja syynä lisävarustehintojen tai jotakin niitä koskevan seikan vuoksi. Auton hinta hippasen yli 90 tuhatta ja lisävarusteita varmaan 20-25 tonnin edestä.
Jotenkin sellainen fiilis, että jos tilanne menee ylimääräisen kolmen tonnin maksamiseksi, niin seuraavan autokaupan yhteydessä saattaa merkki tai ainakin myyjäliike vaihtua.

Ja äkkiseltään vois kuvitella, että liikkeen kannalta fiksuinta olisi ollut mainita, että hinta olisi noussut mutta ei viitsitä ruveta tehtyjä sopimuksia niin pienen kokonaismuutoksen vuoksi nostelemaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Siinä ostajan ja myyjän välisessä kirjallisessa kauppasopimuksessa lukee kaupan kohteen kuvaus ja sen hinta.
Ei pitäisi olla kovin hankala case tuo, ei etes ilman lakimiestä.

Ihme säätöä.
 

Örfil

Guest
Ja poru nousee kolmesta tonnista? Kyllä on ahnetta ja pihiä suuntaan sekä toiseen.
Jaa, että jos on iso ostos niin saa kusettaa vähän enemmän?

Ja jos on kyse etenkin autosta niin kapitalistit tapelkoot keskenään :thumbup:

Oli oston kohde mikä hyvänsä niin 18 000 mummonmarkkaa on vitun iso raha...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jotenkin sellainen fiilis, että jos tilanne menee ylimääräisen kolmen tonnin maksamiseksi, niin seuraavan autokaupan yhteydessä saattaa merkki tai ainakin myyjäliike vaihtua.

Ja äkkiseltään vois kuvitella, että liikkeen kannalta fiksuinta olisi ollut mainita, että hinta olisi noussut mutta ei viitsitä ruveta tehtyjä sopimuksia niin pienen kokonaismuutoksen vuoksi nostelemaan.
Noin viikon vanha tapaus, joten veikkaisin että liikkeen terävässä päässä tajutaan miten ihan selkeä myyjän vedätysyritys paikataan. Tai vaihtuu liike ja tulee huonoa mainosta.

Tai vitustako tuon tietää. Autokauppiaat on autokauppiaita.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26892
Ja poru nousee kolmesta tonnista? Kyllä on ahnetta ja pihiä suuntaan sekä toiseen.
Mä pyrin kyllä ajattelemaan, että rahasumma on aina "samanarvoinen" riippumatta ostoksen suuruudesta. Senpä takia asunnonostonikin meinasi aikoinaan kariutua 500 euron hintaerimielisyyteen ostajan kanssa. Siinä jaettiin jo hehkulamppuja, sulakkeita ja rikkinäistä uunia :D
 
Ylös