vähäsen niinku häkä spassa 2000Helppo tapa saada itsensä näyttämään hyvältä kun hölmöilee itsensä ensin häntäpäähän ja sitten 'raivoaa' itsensä takaisin.
H-H on sattumoisin tuomaristossa tutkimassa Schumin ja Perezin tapausta kisan jälkeen...Pölli vaimonsa muuten Heinz-Harald Frenzeniltä.
On muuten aika erilainen rata kuin pari edellistä. Minimi downforcesta ja max huippunopeudesta siirrytään pomppuiselle ja vähintään keskikorkean downforcen radalle. Siinä suorituskyky muodostuu totaalisen eri jutuista kuin Monzassa ja Spassa. Keskikastissa taso vaihtelee kisasta toiseen riippuen radan luonteesta. Sijoitukset heittelee paljon enempi kuin top6-autoilla.On muuten ollut tällä kaudella suhteellisen jyrkkä alamäki kesken kauden Renault`lla sarjaa "ynnä muut" :thumbfh:
H-H on sattumoisin tuomaristossa tutkimassa Schumin ja Perezin tapausta kisan jälkeen...
Ymmärrykseni ei riitä noin syvään analysointiin. Silti - vajoamista kauden loppua kohti mielestäni.On muuten aika erilainen rata kuin pari edellistä. Minimi downforcesta ja max huippunopeudesta siirrytään pomppuiselle ja vähintään keskikorkean downforcen radalle. Siinä suorituskyky muodostuu totaalisen eri jutuista kuin Monzassa ja Spassa. Keskikastissa taso vaihtelee kisasta toiseen riippuen radan luonteesta. Sijoitukset heittelee paljon enempi kuin top6-autoilla.
Onneks ei pläjäyttäny ja tehny HämäläisiäAi että, siinä kun ois Kovalainen pamauttanu päin.
Mites se sääntö tarkalleen menee. Renkaathan eivät kuitenkaan käyneet ajoradalla, eli tapahtui ennen sitä kun siinä on vain se yksi valkoinen viiva.Vettelin auton molemmat oikeanpouleiset renkaat kävivät varikon poistumistien sulkuviivan ulkopuolella Heikkiä väistäessä
Vettel paransi kevyet 2 sekuntia nopeinta?
On taitanut ukko vaan kontrolloida tilannetta ja nyt malliksi veti vähän nopeemman kierroksen
No ehkä kannattaa katsoa vielä pari muutakin kisaa ennenkö heittää Renaultin Lotuksen kanssa samaan kastiin. Jousitus & alusta hitaissa paikoissa ja pompuissa sekä downforce/ilmanvastus-suhde isolla siivellä näyttelee roolia Singaporessa. Esim. Spa ja Suzuka ovat luonteeltaan saman tyyppisiä säätöjen kannalta. Joten Suzukassa pitäisi Sennan taistella taas Q3-sijoista ja pisteistä, jos kyse oli säädöistä ja auton sopivuudesta.Ymmärrykseni ei riitä noin syvään analysointiin. Silti - vajoamista kauden loppua kohti mielestäni.