Kun toimitusjohtaja myy kaikki osakkeensa kertarysäyksellä, on jokseenkin oletettavaa,
että liiketoiminnan kehitys ei ole lähiaikoina aiheuttamassa riemunkiljahduksia markkinoilla.
Itse en jotenkin diggaile Tokmannista. Halpakaupaksi liian kallis ja "oikeaksi" kaupaksi liian halpahallimaiset tuotteet ja niiden ulospano.
Tokmanni on asemoinut itsensä kuluttajakaupassa jotenkin sellaiseen väliin, jossa se ei erotu nykyisellään enää mitenkään edukseen. Pelkkä historiasta kumpuava halpahallin maine ei auta, kun hintalaput hyllyjen reunassa osoittavat muuta.
Niiden täytyy tehdä konkreettisia muutoksia konseptiin, muuten myynnin rapautuminen jatkuu.
Olen pannut merkille, että viereisestä Citymarketista saa monet rojut halvemmalla kuin Cittarin takapihalla olevasta Tokmannista.
Niillä ei ole konseptissaan enää mitään, joka houkuttelisi minut ostoksille.
Joskus muinoin se oli sentään reilusti halpakauppa. Ei enää.