IceManFani
Tunari
Jaa, kyllä ainaki mulla... :frown:Onko kellään muulla sellaista tutinaa persauksissa että tuota lotuksen 'superasetta' ei ikinä nähdä toiminnassa?
Jaa, kyllä ainaki mulla... :frown:Onko kellään muulla sellaista tutinaa persauksissa että tuota lotuksen 'superasetta' ei ikinä nähdä toiminnassa?
Mitähä riskejä sen käyttöönotossa sitten olisi vai onko se silkkaa bluffia? Näin maallikkona kuvittelis, että esim monzassa ei olis ollu hullumpi operaatio vaikka toinen testi omistaa vehkeen testaamiselle. Ajais vaikka suorat puolikaasulla, jos liika nopeus ei pelitäOnko kellään muulla sellaista tutinaa persauksissa että tuota lotuksen 'superasetta' ei ikinä nähdä toiminnassa?
Tallilla ei ole tietoa kuinka järjestelmä pitäisi optimoida ratakohtaisesti, eikä heillä myöskään ole aikaa testata eri varioaatioita järjestelmästä. Nythän he ovat hakeneet faktaa järjestelmän simuloinneista vrt. real life. Hakusessa hakusessa...Sellaisen johtopäätöksen vain osaan tästä tehdä, että järjestelmällä on tietty toimintaikkuna? liikaa tai liian vähän siipeä/huippunopeutta ja systeemistä on vain haittaa? Miten hitto tuo nyt toimii?
Rellun kone tunnetusti huono näillä huippunopeusradoilla. Voi olla, että kilpailukyky taas tulevilla radoilla paranee. Saa nähdä.näyttää siltä et Lotari ei loppukaudesta enää ole kärjentuntumassa lähelläkään onko näin koko loppukausi? Kehityksessä jääty jalkoihin vai onko nää niin erikoisia ratoja ollut kaksi edellistä?
Itse mietin samaa. Kävikö niin, että koko kesäloman kehitys keskittyi DDRS:ään, jota ei saada käyttöön vielä ensi kisassakaan? Nyt sitten ollaan ihmeissään, kun muut on ottaneet askeleita eteenpäin. Toki Monzan rata ei ehkä suosinut myöskään Lotusta, enkä tiedä sopiiko seuraavakaan varsinaisesti. McLaren sen sijaan menee varmasti kovaa joka radalla.näyttää siltä et Lotari ei loppukaudesta enää ole kärjentuntumassa lähelläkään onko näin koko loppukausi? Kehityksessä jääty jalkoihin vai onko nää niin erikoisia ratoja ollut kaksi edellistä?
Jospa asia vaan on niin, että palikat on ihan kohdillaan, mutta Lotus on yksinkertaisesti pari kymppää hitaampi kuin nopeimmat tallit.Tuntuu vaan ettei tallilla palikat mene kohdalleen sitten millään... :wall:
No ehkä ei, 7 kisaa jäljellä, voittamalla pisteitä jaossa vielä 175..Liekö alkaa Lotus jäädä muiden kelkasta... ei auto kehity tarpeeksi, ehkä panostettu täysin turhaan DDRS:n jne. Hyviä torjuntavoittoja Kimi kyllä ottaa siihen nähden...
Samaa vähän pelkäsin, mutta saattaa olla, että nopeat vauhtiradat ei vaan sovi Lotarille. Singapore ja Suzuka paljastanevat tästä asiasta jo aika paljon.Liekö alkaa Lotus jäädä muiden kelkasta... ei auto kehity tarpeeksi, ehkä panostettu täysin turhaan DDRS:n jne. Hyviä torjuntavoittoja Kimi kyllä ottaa siihen nähden...
Minä taas pidän peukkuja, jotta toi DDRS todella olisi hypetyksen arvoinen ja Kimi voittaisi kisat, joissa sitä kannattaa käyttää. Silloin olisi mahdollisuuksia tallillakin nousta neljänneltä sijalta ja Kimillä pikkusauma mestaruuteen. Toivossa on hyvä elää.Liekö alkaa Lotus jäädä muiden kelkasta... ei auto kehity tarpeeksi, ehkä panostettu täysin turhaan DDRS:n jne. Hyviä torjuntavoittoja Kimi kyllä ottaa siihen nähden...
Niinpä. RB:nkin tilanne näyttää menetetyltä jos katsoo Italiaa. Eiköhän ne voimasuhteet elä kisa kisalta kuten alkukaudestakin.Ja taas on kaikki menetetty jos tätä paikkaa uskoo... Itse uskon et seuraavalla radalla Lotuksen kyyti on jo paljon parempaa kuin oli Spa:ssa ja ny sit Italian mailla. Hätä ei ole tämän näköinen.