Mangelon postaamassa etukuvassa (alempi kuva siis) auton keula näyttää tolkuttoman raskaalta. Vaikka keula ilman porrasta onkin päältä hyvän näköinen, niin keula näyttää roikkuvan maassa ja ei hivele siksi meikäläisen silmää.
Muutenhan kiiltävä auto näyttää toki aina hyvältä.
Keulan alaosan mataluutta on hyvä mittailla siitä, että jos Mäkillä olisi Ferrarin vetotankojousitus edessä, eli tanko lähtisi renkaan ylemmän tukivarren kiinnikkeestä kohti keulan alareunaa, niin tanko olisi todella selkeässä kulmassa, kun Ferkulla se on lähes vaakatasossa... Ensi vuoden Mäkissä nähdäänkin sitten kopio Ferrarin etujousituksesta....?
Noista Mäkin pakoputkista muutes. Putkien päiden katteethan on selkeesti omat osansa, ei kiinteitä katteiden jatkeita kuten Ferrarilla. Oliskohan Mäkilläkin siis kehitteillä toinenlainen pakoputkisysteemi myös. Tai ainakin on jätetty mahdollisuus muokata nykyistä helposti.