Heti keulan jälkeen pisti Ferrarin pakarit silmään tosiaanMielenkiintoinen pakoputkisto ratkaisu .
No tuskin. Kyhmyn idea on nostaa keulaa ja McLarenin pitäisi tehdä tyystin uusi monokokki sekä suunnitella etujousitus uudelleen, jotta autoon korkean keulan saisi.Eiköhän se suksiboksi ilmesty vielä McLareninkin keulalle tällä tahdilla.
Ilmiselvää tyylilainaa suoraan Ikeasta:Tuohan toimisi vaikka selkänojana.
Ruma on formuloissa välillä suht häilyvä käsite. Tätä kuvastaa paremminkin karmea. En käsitä miten tuota ei ole voitu paremmin toteuttaa jos sillä jotain aerodynamiikkaa ja sääntöjä myötäillään. Red Bull varmaankin tuon toteuttaa sujuvasti mikäli tuohon lähtevät.Johan aikoja sitten Domenicali sanoi että Ferrarista tulee ruma, mut pojat nyt ihan hämillään kun siitä sitten tuli semmonen.
Fian typerästi toteutettu sääntö pakottaa tietyt tiimit "kynnys"-ratkaisuun. En kyllä usko auton menestykseen, sillä on se niin ruma.Vielä karmaisevampi kuin Caterhamin nokka. Tuo jos mikä vaikuttaa ilmavirtauksiin, joten pakko kysyä että miksi näin? Ohuelta tuo nokka näyttää sitten kärjestään, mutta se ei varmaan kauheasti auta. Ja saisiko kuvaa pakareista, koitan kyllä tuota streamiakin tässä katsella. Taitaa vaan Montejtn. puhua nyt...
Ja näyttää hitaalta, siis Ferrariksi. Missä ne aerodynaamiset ratkaisut joiden vuoksi ei tehdä kompromisseja? Niitä joita joskus hehkutettiin.
Ja voihan Mersukin jotain hienoa saada aikaan. Mutta niiden julkkareihin taitaa mennä vielä aikaa.Macci kyllä jopa hieman kolholla tyylillään on tämän hetken riemuvoitto noin visuaalisesti -mutta katsotaan ny vielä ainakin RB ja Lotus.:ahem: