Johtopäätökset ensimmäisen pätkän jälkeen :thumbup:Jahas, hyvää yötä ja huomenta suomalaisille. Ja Mikkokin yhtäkkiä ihan asvalttiässä JML:ään verrattuna, mistä lie johtuu..
Säästeleeköhän Fordi superpehmeitä (joita siis on vain 12), vai uskotaanko siellä että tuo on paras ratkaisu.Sitikoilla alla 2 pehmeetä ja 2 superpehmeetä ja varalla 2 superpehmeetä.
Fordeilla alla 4 pehmeetä ja mukana 2 nastarengasta.
Mielenkiintoista.
Kiva nähdä, että uuden kauden alettua myös wrc.com on pistetty uusiks ja toimii kuin junan vessa! Eikun hetkinen....
Jepu, minulla ei wrc.com toimi ollenkaan, ei siis pitäisikään?... tuo ylläoleva sivu on aika hyvä.
Unohtui että tää olikin Monte, eikä mitään korsikaa.Johtopäätökset ensimmäisen pätkän jälkeen :thumbup:
Täytyy kyllä ihmetellä mistä nämä kaverit aina löytävät sponsorit (no Wilsonin ymmärrän paremmin ). Jos olisin Go Fast, olisin saattanut mielummin sponsoroida vaikka Kris Meekeä.Go Fast -veljeksillä menee lujaa, toisella (Henning) ei ole jarruja ollenkaan ja toisella (Wilson) niitä on autossa ihan liikaa.
Sattunu sponsori ainakin nimellisesti loistavasti tuolle tallille.Go Fast -veljeksillä menee lujaa, toisella (Henning) ei ole jarruja ollenkaan ja toisella (Wilson) niitä on autossa ihan liikaa.
Oliko Tänakilla aamulla ongelmia tai ei, mutta nyt toisella kierroksella tuli takkiin +40 kun aamulla jäi tällä samalla pätkällä +1.10 - eli oppia ikä Monte. Taitaa olla ekaa kertaa Montessa eli pitänee odotella niitä jymyaikoja niihin kisoihin mitkä on Ottille tutumpia.Tänak myös aika iso pettymys, olisi luullut edes johonkin pääsevän
Lähinnä sitä että aika moni oli vaatimassa Tänakille sitä tehdasautoa, siellähän sitä oppia olisikin sitten ollut hyvä kerätä.Oliko Tänakilla aamulla ongelmia tai ei, mutta nyt toisella kierroksella tuli takkiin +40 kun aamulla jäi tällä samalla pätkällä +1.10 - eli oppia ikä Monte. Taitaa olla ekaa kertaa Montessa eli pitänee odotella niitä jymyaikoja niihin kisoihin mitkä on Ottille tutumpia.
No siihen nähden toki. Kakkosautolla paineiden alla tohelointi olisi varmasti ollut huono ratkaisu tähän kohtaan. Mutta veikkaan että vuoden päästä ero kärkeen on jo jotain muuta, jos vaan on jotenkuten kilpailukykyinen auto vielä alla.Lähinnä sitä että aika moni oli vaatimassa Tänakille sitä tehdasautoa, siellähän sitä oppia olisikin sitten ollut hyvä kerätä.
Seuraavalle pitäis vielä olla parhaat mahdolliset renkaat, kun on taas perinteisesti "kaverit vuorilta" kertoneet kelistä. :ahem:Vanha herra Delecour ajaa ihan hyvää kisaa tällä hetkellä vaikka eroa kärkeen onkin aika reilusti