Mistä ei olisi ollut hyötyä tallilleOlisi luultavasti kannattanut. Massa olisi mahdollisesti päässyt häiritsemään Webberiä.
Mistä ei olisi ollut hyötyä tallilleOlisi luultavasti kannattanut. Massa olisi mahdollisesti päässyt häiritsemään Webberiä.
Kuinkas niin Massa olisi ohittanut Webberin ja hidastellut radan söheröllä niin, että Alonso olisi myös päässyt ohi.Mistä ei olisi ollut hyötyä tallille
Riskinä toki ettei pääse webberistä ohiKuinkas niin Massa olisi ohittanut Webberin ja hidastellut radan söheröllä niin, että Alonso olisi myös päässyt ohi.
Erinomaisen kisan Massa ajoi, mutta keuliiko nyt mopo pahasti yhden erinomaisen kisan jälkeen? Ei olisi moinen onnistunut.Kuinkas niin Massa olisi ohittanut Webberin ja hidastellut radan söheröllä niin, että Alonso olisi myös päässyt ohi.
En väittänyt että se olisi onnistunut, mutta mitä hävittävää Ferrarilla oli koittaa sitä?Erinomaisen kisan Massa ajoi, mutta keuliiko nyt mopo pahasti yhden erinomaisen kisan jälkeen? Ei olisi moinen onnistunut.
Massan tuomat tiimipisteet jos olisi ajanut renkaansa pilalle?En väittänyt että se olisi onnistunut, mutta mitä hävittävää Ferrarilla oli koittaa sitä?
Massalla oli uusimmat renkaat kärkinelikossa ja Räikkönen oli ikuisuuden päässä. Nojoo ei jatkata tästä aiheesta. Tärkeintä oli, että Massan vauhti oli loistavaa.Massan tuomat tiimipisteet jos olisi ajanut renkaansa pilalle?
Fernandolle on nyt jokainen piste teärkeä, joten häivttävää olisi paljon. Varsinkin ku auto on nyt hitaampi kuin red bull.En väittänyt että se olisi onnistunut, mutta mitä hävittävää Ferrarilla oli koittaa sitä?
Sen verran vielä, että totta kai Massa olisi kisan lopussa sen Alonson ohitseen päästänyt.Fernandolle on nyt jokainen piste teärkeä, joten häivttävää olisi paljon. Varsinkin ku auto on nyt hitaampi kuin red bull.
Ja toinen Ferrari :doubtful:.Fernandolle on nyt jokainen piste teärkeä, joten häivttävää olisi paljon. Varsinkin ku auto on nyt hitaampi kuin red bull.
Sen verran vielä, että totta kai Massa olisi kisan lopussa sen Alonson ohitseen päästänyt.
Mietin tassa hetken verran sita miten vaikea ajettava Ferrari oli alkukaudesta ja saatojen loytamisen vaikeutta. Johtopaatoksena meidan on muistettava etta kisoihin osallistuvan henkilokunnan maara on rajattu ja jos tallin koko runko/aerotiimi haaraa ykkoskuskin ymparilla viela Pirellin miehet apunaan, niin silla varmaan selittyy osa Massan ongelmista.Jotain on selvästi Ferkulla tehty takapään pidon lisäämiseksi koska myös Massan kulku on parantunut selkeästi. Felipe on aina ollut poikkeuksetta hukassa jos mekaaninen pito ei ole kohdillaan ja nyt kun se on niin tulosta myös tulee. Massan ura menee kyllä hukkaan Alonson aisankannattajana, mutta kyllä sillä kivan tilin tekee.
Oho, mennyt "tutkan alla" Massan hyvät pistesijat paria viime kisaa lukuunottamatta. Harmi ettei mies saa missään kohtaa ajaa oikeasti mestaruudesta/voitoista nyky-Ferrarilla. jKuulostaa myös melko realistiselta ylempänä esitetty väittämä siitä, että Alonson kanssa on kaikki mahdollinen ilmeisesti saatu tehtyä ja muistettu että sitä toistakin autoa voi säätää kuskin haluamalla tavalla.Viidestä viimeisestä kisasta kerätyt pisteet.
Vettel 93
Massa 56
Button 55
Räikkönen 51
Alonso 45
Hamilton 36
Webber 28
Massalla olisi tietysti muutama piste enemmän ellei hän olisi joutunut päästämään Alonsoa ohitseen tai ajalemaan hänen takanaan.
Viidessä kisassa on kaksi kertaa hajonnut auto (Koreassa tosin pääsi maaliin), ja kerran iski Grosjean. Mutta pistetään toki kuskin syyksi. Siitä olen samaa mieltä, että mestaruutta ei voita niin kauan kuin tuolla BAR:n raunioilla aikoo viihtyä.Hamilton ja Webber sen sijaan ovat melkoisia tuhnuja, jotka hyvän alkukauden jälkeen hiipuvat jonnekin pimentoon. En jaksa uskoa Hamiltonin voittavan enää toista mestaruutta, jotenkin miehen ajamisesta puuttuu jatkuvuus. Ei voi voittaa titteliä, jos yhdessä kisassa kerää 25 pistettä ja seuraavassa taas 0.
Toki Lewisilla on ollut viime kisoissa huonoa tuuria, mutta jos miettii kautta kokonaisuutena niin liikaa on jälleen tullut erilaisia virheitä - karkeimpana lienee Valencian vältettävissä ollut kolari Maldonadon kanssa (enemmän Maldonadon vika, mutta joskus kannattaa ajatella pisteitä eikä kaksintaistelun voittoa). Jotenkin en vain näe, että Lewisin suoritusten tasaisuudella mestaruutta kovinkaan helpolla tulee jatkossakaan, ellei Mersu sitten kasaa aivan ylivoimaista autoa. Toki tämä on vain minun mutu-fiilistelyäni. Esim. Vettel+Red Bull tuntuu jostain kaivavan sen uuden vaihteen, kun täytyy alkaa onnistua, nytkin on tullut kolme voittoa putkeen. Mutta sen pohtimisen paikka lienee muualla kuin Felipe Massan kausitopikissa.Viidessä kisassa on kaksi kertaa hajonnut auto (Koreassa tosin pääsi maaliin), ja kerran iski Grosjean. Mutta pistetään toki kuskin syyksi. Siitä olen samaa mieltä, että mestaruutta ei voita niin kauan kuin tuolla BAR:n raunioilla aikoo viihtyä.