Tarkoitan joutavaa toisten nimimerkkien nimittelyä ja pelkkää oman inhokin epäonnistumisen hehkutusta.Ai kun ylitettiin melkein ekassa aika-ajossa melkein puolet viime kauden koko postaus määrästä niin alkaa banaania herua?
Perustelut on kyllä hyvät...eiku:thumbdownHuomikseksi vois bannata noin puolet tähän otsikkoon kirjoittaneista nimimerkeistä.
Lupaan hiljentää itseni.Huomikseksi vois bannata noin puolet tähän otsikkoon kirjoittaneista nimimerkeistä.
Ignore käyttöön vaan. Saa noita räikeimpiä pois.Huomikseksi vois bannata noin puolet tähän otsikkoon kirjoittaneista nimimerkeistä.
No sitte. Komento takas, ei tarttekaan.Lupaan hiljentää itseni.
Veikkaan, että pyörtää kohta puheensa "lopetan urani Ferrarilla" ja alkaa soittelee jo Red Bullilta itselleen paikkaa. Santanderin rahoilla tietenkin.Kun ei kulje niin hermot alkaa Oviedon kuninkaalta menemään. Mitähän kepulikonsteja hän seuraavaksi Ferrarilla keksii saadakseen menestystä?
Ohjelmaa luvassa tallin sisällä!
No, se kyllä kuuluu fanitukseen ja kertoo Formuloiden nostattamista tunteista. Omasta mielestä on pysynyt vielä ihan asiallisena tämä keskustelu. Joskus innostuksissaan ja tunteiden kuohussa voi tulla kirjoiteltua vähän turhaa haukkumista, mutta ei kai se niin vaarallista ole...Tarkoitan joutavaa toisten nimimerkkien nimittelyä ja pelkkää oman inhokin epäonnistumisen hehkutusta.
Kaikkia meitä tietty varmaan harmittaa Kimin täydellinen epäonnistuminen, mutta aika vähän täällä toisia nimimerkkejä suoraan haukutaan. Alonson virhekkin yllättävän vähällä huomiolla, kun Rankis otti huomion itseensä loistavalla suorituksellaan. Jos kärki olisi ollut Hami-Button-Vettel niin sitten täällä olisi puolet kirjoituksista varmaan Alonson epäonnistumisella hurraamista.Tarkoitan joutavaa toisten nimimerkkien nimittelyä ja pelkkää oman inhokin epäonnistumisen hehkutusta.
Kerrotko laiskalle missä se toinen on? FIAskon sivuiltahan sen voisi etsiä, mutta kun laiska. Kun kuitenni tiedät.Tupla-DRS tulee siunauksena niille, jotka toivovat Kimin vielä nousevan tuolta pisteille. Autossa vauhti siihen kyllä riittää, kunhan pääsee edelläolevista ohi.
Linjaa saa muuttaa vain kerran. Jos ajat siis ajolinjaa, ja puolustaudut menemällä toiselle puolelle, sisäpuolelle seuraavaa mutkaa kohden, et saa palata enää optimaaliselle ajolinjalle, kuten ennen sai, vaan vastustajalle pitää jättää vähintään auton menevä aukko.Mites toi linjanvaihto nykyään menee ohitustilanteissa? Täksi vuodeksi sitä muutettiin, mutta en muista miten.
ja seuraava suora.Kerrotko laiskalle missä se toinen on? FIAskon sivuiltahan sen voisi etsiä, mutta kun laiska. Kun kuitenni tiedät.
Lähtösuora ja?
Eiköhän Lonsolla ole Lotuksen numero enemmin siellä luurissa pikavalikossa kuin Red Bullin. Santanderin rahoilla Räikkösen paikalle LotukselleVeikkaan, että pyörtää kohta puheensa "lopetan urani Ferrarilla" ja alkaa soittelee jo Red Bullilta itselleen paikkaa. Santanderin rahoilla tietenkin.
Jos peittää sisäreunan, sisäreunassa on myös pysyttävä ja seuraavalla suoralle ulosmeno kärsii tästä. Sahaaminen on säännön mukaan kielletty mutta luulen että pienet koukut takaisin linjalle sallitaan.Mites toi linjanvaihto nykyään menee ohitustilanteissa? Täksi vuodeksi sitä muutettiin, mutta en muista miten.