Älä viitti, empatia on homoille! Ole niin kuin muutkin ja tunne vahingoniloa, itke, ilku ja hauku tyhmäksi. Jos ei luonnostaan onnistu, niin tätä palstaa ja suomalaista mediaa lukemalla opit.Kyl mua vaan harmittaa Jari Matin puolesta...
Kyllä tässä alkaa vähän usko jo loppumaan positiivisemmallakin ajattelutavalla. 4-5 vuotta odoteltu, että Latvala kypsyisi ajamaan maaliin. Taas tänä vuonna sitä odotteli, että joko nyt... :nope:Älä viitti, empatia on homoille! Ole niin kuin muutkin ja tunne vahingoniloa, itke, ilku ja hauku tyhmäksi. Jos ei luonnostaan onnistu, niin tätä palstaa ja suomalaista mediaa lukemalla opit.
Veikkaisin ongelmaa trackerissa, noi ei tunnu olevan maailman luotettavimpia.edit. Minnekäs Novikov jäi? Ei näy reitillä vaikka Hirvonen jo näkyy. Jäiköhän homma kesken siirtymällä.
Voi olla, missään ei näy Novikovia, ei yhtään väliaikaa. Tosin ei tuolla radiossakaan ole ollut mitään puhetta siitä. Luulisi, että jos siirtymällä on jotain sattunut niin jotain infoa olisi tullut.Veikkaisin ongelmaa trackerissa, noi ei tunnu olevan maailman luotettavimpia.
Eikös Mikko aja vielä kovemmalla seoksella?George Donaldsonin mukaan Hirvosen renkaat oli päivän ekan pätkän jälkeen ihan loppu ja Östbergillä hyvässä kunnossa. Katsotaan miten kahdella seuraavalla pätkällä käy.
Jos keli pysyy vaikeana, Solberg voi yltää vielä podiumille :idea: Kolmella aamupätkällä kaksi minuuttia Sandellia kiinni :alppu: Edellyttää tietty nykyiseltä kärkikolmikolta ulkoiluita, mutta varsinkin Novikovilta ei olisi yllätys.Hyvää nousua tekee Petter:alppu:, taitaa Sordo ja Latvalakin tuolta vielä hyvät pisteet saada jos vain tiellä pysyvät.
Ei voita vauhdilla mutta,jos kerää pisteitä varman tasaisesti sijoilla 2-4 ja voittaa silloin kun Latvala ja loeb hölmöilee, niin loppukaudesta voi olla mestaruustaistelussa mukana.Jos viimeiseen kisaan lähdettäisiin tilanteesta että Mikolle riittää 2 sija mestaruuteen loebin voittaessa, niin mikähän tilanne olisi silloin tallimääräysten suhteen?Eikähän se ole selvä mikä on Mikon asema, kakkoskuski.
Ogier lähti citikalta kun alunperin oli tehnyt sopparin jossa molemmat kuskit saavat taistella mestaruudesta tasapuolisesti. Citikan isoimmat pomot väänsivät Loebin kanssa jatkosopimuksen kauden puolessa välissä, jossa Loeb on tallin ykköskuski.
Tälläistä vaihtoehtoa Ogier ei hyväksynyt vaan lähti meneen.
Eikä sillä, tuskimpa tuo Mikko kuitenkaan Loebia kovinkaan monessa kisassa tulee voittamaan, epäilen:wink:
Itseasiassa tuskin edellyttää, Novikov ajaa tallipisteistä joten uskoisin Fordin nostavan Petterin edelle...Jos keli pysyy vaikeana, Solberg voi yltää vielä podiumille :idea: Kolmella aamupätkällä kaksi minuuttia Sandellia kiinni :alppu: Edellyttää tietty nykyiseltä kärkikolmikolta ulkoiluita, mutta varsinkin Novikovilta ei olisi yllätys.
Hirvoselta hajois varmaan moottori, ei se olisi sen kummallisenpaa..Ei voita vauhdilla mutta,jos kerää pisteitä varman tasaisesti sijoilla 2-4 ja voittaa silloin kun Latvala ja loeb hölmöilee, niin loppukaudesta voi olla mestaruustaistelussa mukana.Jos viimeiseen kisaan lähdettäisiin tilanteesta että Mikolle riittää 2 sija mestaruuteen loebin voittaessa, niin mikähän tilanne olisi silloin tallimääräysten suhteen?
Yleensä kun rallikuskit puhuu, että otetaan kilometrejä alle ja ajetaan varman päälle, se ei tarkoita mitään. Ketomaa näköjään ihan oikeasti vetelee varman päälle. Kyllä kai Ketomaalta pitäisi vauhtia sen verta löytyä, että ajaisi top6:n tuntumassa. Ilmeisesti tällä hetkellä sitten ei olla antamassa näyttöjä ulkopuolisille, vaan tehdään duunia nöyrästi DMACK:lle. Ilmeisesti luotto yhteistyön pysyvyyteen on sen verta kova, että kannattaa ajella maisemia katsellen. Tällä hetkellähän alla on vieläpä Michelinit...Mikä tota Ketomaata vaivaa?
- Ajaminen on ollut ihan hanurista. Ei ole minun syytäni, mutta tiime on jossain vaiheessa ryssinyt noiden auton ajokorkeuksien kanssa. Keula on aivan liian korkealla. Kun painat kaasua, on keula aivan taivasta kohden, eikä näe yhtään mitään. Kun painat mutkassa hanaa, ei keulalla on yhtään pitoa. Kun vaihdettiin jäykät jouset, ei se auta mitään, kun sivuttaispito katoaa kokonaan, Ketomaa kommentoi Sport Contentille.
Ketomaan autoa pyritään saamaan huollossa parempiin säätöihin.
- Nyt mennään ihan back to base ja aloitetaan ralli alusta. Ilman muuta Kuipers ja van Merksteijn on pakko saada kiinni. Mennään se mikä pystytään ja toivotaan, että löytyy joku järki tohon touhuun.
Mikko Hirvosella on ollut ongelmia renkaiden kanssa. Ketomaalla vastaavia huolia ei ole.
- Hyvä puoli on siinä, etteivät renkaat kulu, kun ajetaan näin hiljaa. Meillä on renkaita kyllä jäljellä, Ketomaa nauroi.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-2&ID=215341