Laatikkokauha
Well-known member
- Liittynyt
- 7.8.2008
- Viestit
- 1187
Ketkä suomalaiset ovat voittaneet luokkansa Le Mansissa Lehdon ja Salon lisäksi?
Mika Salo kahdesti GT luokan voittoon ajanut Le Mansissa.Ketkä suomalaiset ovat voittaneet luokkansa Le Mansissa Lehdon ja Salon lisäksi?
Se oli aika hauska, kun toivat viime vuodelle sen muistaakseni aika hitaan avomallin, kun taas esim. Audi vaihtoi umpimalliin. Ja nyt ei ole LMP1 autoa laisinkaan.Onko Aston Martin muuten lopettanut Pösön lisäksi LMP projektin. En ole kuullut siitä mitään.
Jo Aston Martin Racing lopetti LMP1 projektin ajoivat muutaman vuoden aluksi sillä Lolan Coupeen perustulla protolla ja viime vuonna toivat radoille täysin lapsentaudissa olevan AMR-ONE:n, mutta yllättävästi he luovuttivat äkkiä ja vaihtoivat kesken kauden AMR-ONE:n takaisin vanhaan autoon. Pescarolo ajattaa nykyään tuota AMR-ONE:a.Se oli aika hauska, kun toivat viime vuodelle sen muistaakseni aika hitaan avomallin, kun taas esim. Audi vaihtoi umpimalliin. Ja nyt ei ole LMP1 autoa laisinkaan.
Vaihdelaatikossa kuulemma häikkää.Mikähän Audi 4:lla on kun välillä kulkee hitaasti, mutta sitten jatkaa taas normaalisti.
Kyllä. AMR Onet myytiin muille ja nyt taitaa olla parissakin autossa (Pescarolossa ainakin) sen runko käytössä. Marttini keskittyy vaan GT-ohjelmaan.Onko Aston Martin muuten lopettanut Pösön lisäksi LMP projektin. En ole kuullut siitä mitään.
Se Coupe auto ei ollut Aston Martinin oma tekeva, vaan sen rakensi Lola ja mallimerkiltään oli B09/60. Mielestäni ne olisivat vielä sääntöjen sallimia ja niitä AMR-ONE:ja ajattaa Pescarolo, kahdesti jo mainittu täällä.Ja miten ne vanhat Astonin protot. Saiskos niillä enää ajaa?
376, lopussa hölläilläänVeikkauksia montako kierrosta keretään ajamaan? Ite heitän vaikka 386