Kotikatsomo
Well-known member
- Liittynyt
- 24.2.2012
- Viestit
- 277
Kyllä aika-ajo varmasti tullaan ajamaan loppuun. Viimeistään huomenna.No ei tässä Q3 pystytä ajamaan.
Kyllä aika-ajo varmasti tullaan ajamaan loppuun. Viimeistään huomenna.No ei tässä Q3 pystytä ajamaan.
Eiköhän q2-tulokset ole jo käytännössä nuo mitkä taululla tällä hetkellä komeilee. Session alun olosuhteisiin jos haluavat päästä, niin varmaan useampi tunti tarttis odotella.Lienee selvää, ettei radalla enää voinut ajaa, mutta on kyllä totta että nämä voitaisiin julistaa Q2:sen tuloksiksi, sillä kaikilla oli kuitenkin samat mahdollisuudet ajaa sinne top-10. Nyt pelataan lisäaikaa epäonnistuneille.
Kaikki kuljettajat puhuvat ihan vaan sen mukaan mikä heitä itseään hyödyttää, siten luotettavuus heidän puheisiin on tasan 0. Olisi voinut kysyä vaikka Perezilta tai Kobayashilta että voiko siellä ajaa...koska "kuljettajat itse varmasti kaikkein parhaiten tietävät millaisissa olosuhteissa he pystyvät ajamaan", näinhän se meni?Kuljettajat itsekin ovat sitä mieltä, että aika-ajon keskeyttäminen oli oikea ratkaisu ja kuljettajat itse varmasti kaikkein parhaiten tietävät millaisissa olosuhteissa he pystyvät ajamaan.
Näin sitä itsekin ajattelisi, mutta ainakin oma muisti sanoo että kisoissa, jossa on sateen takia otettu turva-auto/kisa keskeytetty, jatkamista on venytetty niin pitkään, että melkein suoraan ollaan slikseille päästy. Tai ainakaan täysiä sadekumeja ei olla tarvittu.Eiköhän q2-tulokset ole jo käytännössä nuo mitkä taululla tällä hetkellä komeilee. Session alun olosuhteisiin jos haluavat päästä, niin varmaan useampi tunti tarttis odotella.
Myös Ferrarit ajoivat sadekelin renkailla.Sadekelin renkailla on tarkoitus ajaa sateessa. Välikelin renkailla sateen jäljiltä märissä olosuhteissa tai pienessä tihkussa.
Ferrarit ajoi välikelin renkailla sateessa ja pyörivät nurmikolla.
Muut ajoi sadekelin renkailla sateessa ja pysyivät radalla.
Punainen lippu. Ei ymmärrä.
Ja vertaamisen entisaikaan tekee mahdottomaksi, kun nykyään ei ole monsuunirenkaita.Suurin syy on Parc Ferme säännöt, jotka eivät salli ajokorkeuden säätämistä.
Mitäs eivät osanneet ajaa parempaa aikaa. Peilistä löytyy syylinen eikä mistään radasta...Ymmärrän kyllä, että Alonson, Schumacherin tai Grosjeanin jättäminen noille sijoille viehättää...
Eipä noista monsuuneista ole hyötyä kun ei siellä näe mitään.Monsuunirenkaat takasin ja radalle vaan... Se joka pysyy radalla on paalulla.
Kyllä ne nyt saavat säätää miten haluavat, mutta eivät aika-ajon ja kisan välillä.Suurin syy on Parc Ferme säännöt, jotka eivät salli ajokorkeuden säätämistä.
Huomiseksi odotettavissa samanlaisia olosuhteita, joten eiköhän siellä lähes täysillä sadekelin säädöillä (ajokorkeutta myöten) ajeta.Suurin syy on Parc Ferme säännöt, jotka eivät salli ajokorkeuden säätämistä.
En edelleenkään ymmärrä miksi noita kunnon sadekelin renkaita ylipäätään otetaan mukaan kisaviikonloppuina? Jos niitä tarvitaan, niin homma pistetään automaattisesti poikki ja odotetaan kunnes pärjätään välikelin renkailla.Näin sitä itsekin ajattelisi, mutta ainakin oma muisti sanoo että kisoissa, jossa on sateen takia otettu turva-auto/kisa keskeytetty, jatkamista on venytetty niin pitkään, että melkein suoraan ollaan slikseille päästy.
Vitunko väliä? Sitten todetaan että ei kannata ajaa, annetaan Q2:sta kulua aika loppuun, saadaan Q2:n tulokset ja mietitään siinä kohtaa että missä mennään. Ei voi olla näin vaikea ymmärtää mikä on urheilullisin tapa hoitaa tällaiset asiat :thumbdownHaa, foorum ei pettänyt taaskaan. :thumbfh:
Eihän tuolla oo mitään järkeä ajaa.
Kyllä tänään oli selvästi sellainen hetki, jossa vain sadekelin pyörillä pärjäsi. Sitten vasta meni liian märäksi.En edelleenkään ymmärrä miksi noita kunnon sadekelin renkaita ylipäätään otetaan mukaan kisaviikonloppuina? Jos niitä tarvitaan, niin homma pistetään automaattisesti poikki ja odotetaan kunnes pärjätään välikelin renkailla.
Miten Vetteliä muka hyödyttää se, että hän sanoi, että näissä olosuhteissa ei pysty ajamaan, kun hän kuitenkin on tällä hetkellä sijalla 10 eli menossa viimeiseen osioon ja samalla MM-sarjan kärkimies on putoamassa jatkosta.Kaikki kuljettajat puhuvat ihan vaan sen mukaan mikä heitä itseään hyödyttää, siten luotettavuus heidän puheisiin on tasan 0. Olisi voinut kysyä vaikka Perezilta tai Kobayashilta että voiko siellä ajaa...koska "kuljettajat itse varmasti kaikkein parhaiten tietävät millaisissa olosuhteissa he pystyvät ajamaan", näinhän se meni?
ei sielä mitään liian märkää ole. Pitää vaan ajaa oikeaa vauhtia...Kyllä tänään oli selvästi sellainen hetki, jossa vain sadekelin pyörillä pärjäsi. Sitten vasta meni liian märäksi.