Trolli tai ei, Q1 ei kerro nopeutta vielä. Monet ovat todella vaisuja siellä, yllätys yllätys Q3 loistetaan!Kuka oli ylivoimainen kovilla Q1:ssä? Painu vittuun troilaamasta.
Minuakin kiinnostaa tämä. Kimillä oli aivan selkeästi kuivan kelin säädöt autossa. Vauhti oli niin kovaa ekassa sessiossa.Pitääks niiden lähtee huomenna noilla säädöillä?
Aivan varmasti.Joopa joo, Q1 on Q1. On se mullekin kova paikka, kun Kimi jää 5 sekuntia paalusta.
Samaa mieltä. Vika on nyt autossa, ei kuskeissa. Ihan selvä juttu mielestäni.Katso Grosjeania...
Voiko Kimi olla Alonsoa 5 sekuntia huonompi yhdellä kierroksella? Tuskin.
Osoita nyt edes vähän asiantuntemusta.nyt täytyy sanoa et kimi oli aivan paska. siis todella paska märällä
Jeps . Näin on ilmeisesti tapahtunut , on kyllä ollu tarpeettoman paljon ongelmia kenkurulla . Toki rbeellä tehtiin kovasti töitä http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=46863Viiden ruudun rangaistus Webberillä.
Tuskin kukaan nyt varsinaisesti märän kelin säätöjä olisi käyttänyt vaan aika-ajoa varten kisan kustannuksella.Minuakin kiinnostaa tämä. Kimillä oli aivan selkeästi kuivan kelin säädöt autossa. Vauhti oli niin kovaa ekassa sessiossa.
Ja kuinkahan moni näistäkin vielä valitti iltapäivälehtien "rölläilystä"...Kyllä on ihmeellistä porukkaa. Onkohan tää mahdollisesti eka kisa kun Kimi ja Fernando on ajanut sateella?:thumbdown
Alonso vaihtoi kanssa renkaat, ja nöyryytti koko sakin. Vielä viimeisellä kierroksellakin paransi :alppu:Mielestäni Kimin olisi pitänyt vain pysyä radalla eikä tulla vaihtamaan uusia renkaita. Noissa olosuhteissa on renkaita tärkeämpää pitää tatsi radasta.
Mites ne autojen voimasuhteet ja renkaiden toimiminen eri autoissa sateella?"Same for everybody" totesi Alfonso. Näinhän se on.