Keskimäärin jos seurataan tiimejä ja kuskeja ja käytäntöjä, niin kyllä sieltä voidaan trendejä löytää, joihin voidaan suhteuttaa kutakin harjoitusta. Eli asia ei ole aivan noin mustavalkoinen, viittaan sanaan "mitään".
Tarkoitan sitäkin, ettei koskaan voi tietää onko julkisesti maintsemattomasta syystä trendiä muutettu. Jos esim. Lotus on siirtynyt enemmän keskittymään osien testaukseen ja aika-ajotulosten parantamiseen aikaisempien perjantaisten kisasäätöjen sijaan, niin vanhat ja uudet tulokset eivät ole keskenään vertailukelpoisia.
Kun pienetkin asiat tekevät kymmenyksiä, suuriin linjoihin ei voi luottaa. Ja jos tuloksissa tapahtuu äkillisiä heittoja, todennäköisempi syy löytyy autosta kuin kuskeista. Ihan vähimmisvaatimuksena tulisi tietää ainakin rengasseos, renkailla ajettu kierrosmäärä, pottoainemäärä, sekä mahdolliset eri osat. Sekä tietty missä määrin DRS ja KERS ovat olleet käytössä.