jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26891
Nähtävästi ei.Oliko sulla kenties jotain oikeaa kommentoitavaa asiasta?
Nähtävästi ei.Oliko sulla kenties jotain oikeaa kommentoitavaa asiasta?
Jep. Valtatieverkoston vaarallisimmastakin - tai siis onnettomuusherkimmästä pätkästä vedettiin jo luvattua rahoitusta pois :nope:Nähtävästi ei.
Kyllähän ne liikennemäärät Raisio-Nousiainen välillä on samankaltaiset kuin ykköstien hiljaisemmilla osuuksilla, mutta tuo on kuitenkin aika lyhyt väli ja sen jälkeen liikennemäärä laskee nopeasti. Tuolla niitä lukuja on kasitien osalta. Siellä sanotaan, että jollain osuuksilla henkilövahinkoon johtaneita onnettomuuksia suhteutettuna liikennemääriin on kolme kertaa enemmän kuin valtateillä keskimäärin, muttei mainita millä osuuksilla.Miten mahtaa 8-tien liikennemäärä olla esim 1- tai 3-tiehen nähden?
Pari valotolppaa ja vankilassa väsättyä peltilätkää kokisin aika edulliseksi.
En ole 8-tietä itse käyttänyt kuin Laitilaan asti, mut liikennemäärää en ole itse todennut kovinkaan suureksi. Ihmeissäni kuitenkin, onko ne vaarallisimmat paikat lähempänä Poria sitten
Luinpa läpi. Ymmärrykseni on vain liian heikko. Jaa, että millä tavalla valtatielle sopimattomat liikennevalot, kun kolareita aiheuttaa? 3 vihreää aukkoa?
Eikös siinä sitä tarkoiteta, että valtatiellä ei saisi olla liikennevalooja lain'? Siis että valtatien pitäisi olla aina etuajo-oikeutettu, paitsi kohdatessaan toisn valtatien.Jaa, että millä tavalla valtatielle sopimattomat liikennevalot, kun kolareita aiheuttaa? 3 vihreää aukkoa?
Liikennevalo kumoaa aina liikennemerkin, vaikka moottoritiellä.Eikös siinä sitä tarkoiteta, että valtatiellä ei saisi olla liikennevalooja lain'? Siis että valtatien pitäisi olla aina etuajo-oikeutettu, paitsi kohdatessaan toisn valtatien.
Kumoaa kumoaa, mutta ei sellainen ole mikään valtatie, jos siihen on jouduttu laittamaan liikennevaloja. Kantatie paremminkin. Se taas, että jos valtatie joudutaan pudottamaan kantatieksi, koska sitä ei olla vuosikymmeniin saaatu sellaiseen kuntoon, että sillä voisi valtatiemäisesti ajella, ei välttämättä kuullosta kauhean hyvältä. Seuraavaksi siitä varmaan kuoritaan asfaltti pois ja pudotetaan nopeus kuuteenkympppiin, ni tulee turvallisemmaksLiikennevalo kumoaa aina liikennemerkin, vaikka moottoritiellä.
http://www.hs.fi/videot/Venäläismummo+surmasi+suden+paljain+käsin+ja+kirveellä/v1305614920836Venäläismummo surmasi suden paljain käsin ja kirveellä
Venäjän Dagestanissa asuva 56-vuotias Aishat Maksudova oli juossut puolustamaan lammaslaumaansa, kun niitä vaaninut susi hyökkäsi Maksudovan kimppuun. Maksudova puolustautui paljain käsin ja surmasi suden lopulta kirveellä.
Ihan simpsakan näköinen tyttö 56-vuotiaaksi.
Ihan simpsakan näköinen tyttö 56-vuotiaaksi.
Silkkaa kabotaasia!Jahas. Nyt tulevat kuljetusalan mätäpaiseet julkisuuteen. Julkinen salaisuushan tuo ilmiö on jo vuosia ollut. Tai varma tieto.
Tämä seikka on tullu ilmi aika monessa paikkaa viime vuosina(kymmeninä?) Talous -ja ympäristöpuolella ainaki tämän tästä.Jahas. Nyt tulevat kuljetusalan mätäpaiseet julkisuuteen. Julkinen salaisuushan tuo ilmiö on jo vuosia ollut. Tai varma tieto.
Liikkuvan poliisin Koskelan mukaan haasteena on ollut saada tutkinnanjohtajat ja syyttäjät uskomaan, että tutkinta kannattaa tehdä.
Mutta Venäjällä on vielä huonommin asiat. Katos silloinkin kun Kostamusta rakennettiin....Jahas. Nyt tulevat kuljetusalan mätäpaiseet julkisuuteen. Julkinen salaisuushan tuo ilmiö on jo vuosia ollut. Tai varma tieto.
Varsinkin tuo uutisen alussa mainittu järjestäytynyt talous on tosi paha homma.Jahas. Nyt tulevat kuljetusalan mätäpaiseet julkisuuteen. Julkinen salaisuushan tuo ilmiö on jo vuosia ollut. Tai varma tieto.
Taloussanomat sanoi:Järjestäytynyt ja harmaa talous pesii yhä vahvemmin kuljetusalalla. Viime kuukausina poliisin tutkinnassa ...