Hyvät lähtökohdat vois olla.Alonso jutustelee rennosti medialle ja Vettel katsoo mietteliäästi tulostaulua. Huomisesta tulee karmaiseva päivä!
Tai kapuloiden sijaan etusiipeä takarattaisiin.En usko että Massa joutuu taaksepäin gridissä.
Vettel on tuolla edessä ja hyvällä lähdöllä Massa voi laittaa kapuloita Vettelin rattaisiin.
Häh, takuulla on eri säädöt märälle ja kuivalle, jos vaan on mahdollista vaihtaa sääntöjen puitteissa.Ei oo mitään sadesäätöjä nykyään. Koska ihmiset oppii sen.
Eipä tuossa Red Bullin kannalta olisi oikein mitään järkeä. Eikä oikein Ferrarillakaan, kun tällä kertaa ei ole niin likaista toista puolta.Jos Massan sinetti rikotaan, niin uskon siinä vaiheessa RedBullin tekevän saman päätöksen rikkoa sinetti Webberin autosta.
Ei mitään järkeä tuossa, koska Webber ja Vettel ovat peräkkäisillä sijoilla, joten taakse pudottautuminen kannattaa tehdä startin jälkeeen.Jos Massan sinetti rikotaan, niin uskon siinä vaiheessa RedBullin tekevän saman päätöksen rikkoa sinetti Webberin autosta. Näin Vettel pääsisi lähtemään radan puhtaalta puolelta.
Alonson insinöörit nähty jo Massan auton kimpussa.Toivottavasti Alonso parantaa vielä aikaansa tuosta, niin ei tarvitse alkaa taas rikkomaan sinettejä...
Tuskin se ainakaan taloudellisesti järjetön on. Lisäksi 2014 moottoriuudistus voi toimia moottorinvalmistajatiimien eduksi.Hämmentävän typerä kyllä tuo Hamiltonin Mersu-siirto, ei sinänsä kovin olennaisena liity tähän aika-ajoon mutta se siirron järjettömyys iskee täysillä päin naamaa koko ajan.
[Ennustus]Maldonado taklaa kolme kuskia pois pelistä avauskierroksella joten peli avoin[/Ennustus]Kimillä saattaa tehdä tiukkaa sen pronssitilan kanssa:dunno:
Lewis kaipaa rahan lisäksi myös uusia haasteita ja maiseman vaihtoa. McLaren saattaa pitemmän päälle olla aika ankea paikka.Hämmentävän typerä kyllä tuo Hamiltonin Mersu-siirto, ei sinänsä kovin olennaisena liity tähän aika-ajoon mutta se siirron järjettömyys iskee täysillä päin naamaa koko ajan.