Eiköhän se "todellinen vauhti" ole pikemminkin jossakin Sepangin ja Albert Parkin välimaastossa. Lotukset olivat tosin Malesiassakin radan nopeimmat autot, kun pääsivät tyhjällä radalla ajamaan ohitettuaan hitaampia, joten luulisi vauhdin olevan normaalissa kuivassa kelissä lähempänä Australian GP:ssä nähtyä.
Niin no itse asiassa Australiassa Kimi oli hyvä ja Grosjean taas aika surkea. Kimi onnistui siellä ainoastaan hyvän rengastaktiikan osalta johon muut kärkitallit eivät osanneet oikein vastata.
Nyt kun kaikille alkaa selviämään pikkuhiljaa, että mikä noiden renkaitten merkitys tällä kaudella on niin uskon, että voimasuhteet ovat aika lailla viime vuoden kaltaisia tosin mclaren saattaa aluksi olla pikkasen heikompi mitä ollaan totuttu.
Tähän kun vielä lisätään tallien kehitystyön jälki mitä parhaillaan tekevät kiinan gp:tä varten niin uskon, että Lotuksella pärjää kisoissa mikäli Red Bullille tai Ferrarille sattuu jotain kömmähdyksiä ja portit avautuu tätä kautta. Ja tätä ennen vielä aika-ajo vauhti pitäis saada kohilleen, jotta ollaan hyvissä lähtöasemissa kisaa varten. Muuten joutuu lojumaan siellä keskipakan vaiheilla ja siellä ei päästä ajamaan tyhjällä radalla milloin rengaskulutus on tapissa ja Lotuksen kilpailukyky joka nimenomaan perustuu noihin renkaisiin menetetään.